Сесія у формі гри: Для оцінювання студентів математики УжНУ використовують вікторину

Сесія у формі гри: Для оцінювання студентів математики УжНУ використовують вікторину
Про переваги й недоліки карантинної сесії на платформі Kahoot розповів заступник декана факультету математики та цифрових технологій Павло Мулеса.

 

Ігрова платформа, відповіді на швидкість і рейтинги – на факультеті математики та цифрових технологій для оцінювання знань студентів використовують платформу Kahoot. Про переваги й недоліки такої форми проведення карантинної сесії Медіацентру розповів заступник декана ФМЦТ Павло Мулеса.

Дистанційне навчання – пройдений етап. На черзі – дистанційне оцінювання знань. Аби результати були об’єктивними, на ФМЦТ впровадили тестування студентів за допомогою онлайн-вікторини Kahoot. Заступник декана факультету Павло Мулеса каже: стверджувати, що ця платформа найкраща, – не можна, однак цікавість у студентів вона викликає беззаперечну.

Сесія у формі гри: Для оцінювання студентів математики використовують вікторину

Проходження тестового завдання

«Хоч якими б дорослими здавалися студенти, вони все одно полюбляють різного виду забави. А тестування Kahoot якраз відбувається в яскравій ігровій формі. На кожному кроці учасники тестування мають можливість порівняти свої результати з поточними результатами інших учасників і ще завзятіше боротися за перемогу. Причому враховується не тільки правильність відповіді, а й швидкість, із якою учасник обирає правильний варіант», – розповідає Павло Мулеса.

Тестувати можна у два способи. Це може бути як одночасне онлайн-тестування групи, так і тестувальний челендж, щоб у будь-який час потренуватися працювати з платформою.

Сесія у формі гри: Для оцінювання студентів математики використовують вікторину

Рейтинг гравців у тренувальній версії Kahoot

«З приходом карантину я застосовую Kahoot на різних курсах з майже всіх предметів, під час модульних контрольних, заліків. Спочатку студенти тренуються проходити тести, але оцінювання відбувається одночасно в усіх. Для цього кожен учасник має підключитися з двох пристроїв – комп’ютера і телефона. На комп’ютері вони бачать запитання, а на телефоні дають на нього відповідь. Застосування двох пристроїв дозволяє швидко відповідати навіть учасникам, у яких швидкість інтернет-каналу є досить слабкою».

Щоб викладач міг ідентифікувати відповіді, студенти проходять авторизацію. Триває тестування недовго: на кожне запитання Павло Мулеса відводить 10 секунд: «Такі тести дають можливість швидко перевірити знання студентів, бо ти або знаєш відповідь, або її не знаєш. Час на обдумування можна виставляти окремо до кожного запитання від 5 до 240 секунд. На легкі питання я зазвичай виставляю таймер на 10 секунд, якщо ж питання важче – даю 20 секунд на відповідь. Таке швидке опитування не дає часу студенту на списування, підглядання чи ще якісь способи махлювання. Причому швидкість надання відповідей теж враховується сервісом Kahoot», – додає П. Мулеса.

Результати доступні у зведеній детальній таблиці, яку потім можна перевести у бали. Крім того, Павло Мулеса підготував покрокову інструкцію з використання сервісу. Інші викладачі можуть нею також скористатися.

Ксенія Шокіна, Медіацентр УжНУ

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

05 червня 2020р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів