Ритейл по-українськи: чому робити покупки в «АТБ» дедалі зручніше й економніше
Компанія «АТБ» уже давно стала лідером українського ритейлу. Вона постійно тестує та впроваджує інноваційні рішення.
Інший формат і новий рівень комфорту
Як і провідні європейські корпорації Lidl та Aldi, найбільша українська торговельна мережа з 2016 року поступово змінює концепцію. Окрім біло-синіх супермаркетів почали відкривати так звані чорні «АТБ». Вони не лише мають інакший зовнішній вигляд – це магазини нового формату. Тут застосовані новітні технології з енергозбереження, енергоефективності, освітлення, використані нові стандарти викладки товарів тощо. Такі дискаунтери, що цілодобово, без вихідних, перерв і переобліків працюють у 275 містах країни, включаючи й наш Ужгород, вирізняються підвищеним комфортом для покупців. Сучасні системи освітлення та рекуперації тепла, яке збирають від роботи холодильного обладнання та направляють на опалення й підтримку мікроклімату приміщень, дозволяють зекономити на енергоносіях приблизно 70%. Щороку «АТБ» відкриває майже сотню нових маркетів і модернізує ще близько п'ятдесяти. Оновлені магазини визначають напрямок і задають темп розвитку всьому продуктовому ритейлу нашої країни. «АТБ» демонструє найсучасніші рішення у галузі роздрібної торгівлі, будівництва, енергозбереження. Це система LED-освітлення, утеплення приміщень, нові стандарти викладки продукції, організація зручних паркінгів біля магазинів.Розширення географії та диджиталізація
«АТБ» декілька років поспіль стрімко розширює географію своєї присутності, підкорючи нові регіони. З 2019-го функціонують перші дискаунтери цієї мережі в Чернівецькій і Закарпатській областях. В нашому Ужгороді перший інноваційний дискаунтер «АТБ» відкрили на вул. Капушанській, 175а. З 2018 року в мережі впроваджують експериментальну концепцію «магазинів біля будинку» – це маркети «АТБ-Express», які знаходяться поруч з оселею і завжди відчинені. Також у цих магазинах створюють нові відділи: «Піца на замовлення», «Курка гриль», «Власна випічка», «Власна кав'ярня», «М'яке морозиво», «Пиво і напої на розлив», «Свіже м'ясо» та багато інших. Уважно вивчаючи запити та потреби власних клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають рівноправними партнерами по бізнесу, компанія розширює асортимент продукції власного виробництва. Сьогодні корпорація володіє чотирма власними торговими марками, що належать до різних цінових категорій. Дуже важливо, що вартість будь-якого продукту з більш ніж 3,5-тисячного асортименту, що пропонують 1082 супермаркети мережі в 24 областях країни (включаючи Закарпаття), зазвичай нижча за середньоринкову на 10–15%. Разом з тим відбувається модернізація всіх магазинів мережі. Тут впроваджують інноваційні диджитал-рішення: на касах можна розрахуватися, використовуючи мобільний телефон із системою Android, запущено сервіс Apple Pay – покупці мають змогу заплатити за придбані товари одним дотиком свого iPhone. На зміну застарілій та скасованій минулого року урядом книзі скарг і пропозицій в «АТБ» прийшов інноваційний «АТБОТ». Цей віртуальний помічник спілкується з клієнтами, швидко реагує на пропозиції, оперативно надає будь-яку інформацію. Він навіть може записати на співбесіду людину, яка шукає роботу в компанії. Корпорація «АТБ» створила одну з найбільш розвинених логістичних інфраструктур у країні. У різних регіонах сьогодні працюють дев'ять мультитемпературних складських центрів європейського зразка, є чималий власний автопарк (7 колон, більш як 600 вантажівок).
Знайдено альтернативу шкідливому пластику
Компанія «АТБ» системно інвестує величезні кошти в екологічні проєкти. Минулого року в супермаркетах з'явилися інноваційні пакети, які здатні згодом безпечно та швидко утилізуватися. До їхнього складу додано особливий запатентований компонент. На відміну від звичайного пластику новий під впливом температури, тиску чи яскравого світла розпадається на дрібні часточки, не виділяючи при цьому токсинів. Також клієнтам пропонують багаторазові зручні екоторбинки. У лютому поточного року в двох сотнях магазинів мережі стартував ще один сміливий експеримент – покупцям надали гідну альтернативу великим пластиковим пакетам. Це місткі (до 25 кг) екоящики. Такі коробки виготовлені з переробленого картону і після багаторазового використання можуть бути відправлені на подальшу переробку. Передбачається, що новинку першими оцінять водії, оскільки така тара дуже зручна й ергономічна.
Олена Стрілка
До теми
- Закарпатський клуб стійких медіа: працюємо за будь-яких умов
- «Я знищую ворогів із радістю…» Історія бійця 128-ї бригади
- «За чотири дні наш розрахунок знищив дронами три російські гармати…» Історія Шеви зі 128-ї бригади
- "Це була моя мрія – бути на вершині гір" - Андрій Солдатенко про поїздки для військових у Карпати
- Втрачений Ужгород: острів Маргарити
- Гуцульський сердак: голка, нитка і щира молитва
- «Мені захотілося зробити щось корисне для своєї країни, тому я тут…» Історія бійця 128-ї бригади
- "Навіть якщо людина повернеться з війни цілою зовні, всередині вона буде сильно поранена" — Ярослав Галас
- УКУ започаткував стипендіальний фонд на честь випускника, полеглого захисника з Ужгорода Миколи Гаєвого
- «Я розумію, як ефективно нищити дронами ворога – знаю наперед, куди побіжить ворожий піхотинець…» Історія бійця 128-ї бригади
- Закарпатський леквар допомагає збирати на дрони
- «Найбільше на війні хвилює тиша». Закарпатський гвардієць розповів про перший бій, поранення і найбільші хвилювання на фронті
- «Ми супроводжуємо бійців на всіх етапах служби». Гвардійські психологи розповіли про свою роботу
- Двічі поранений прикордонник "Кардинал" готовий боротися до самої перемоги
- «Війна колись закінчиться, мої рідні повернуться в Україну, і я знову піду будувати хмарочоси…» Історія бійця 128-ї бригади
- Капітан "Дуб". Ужгородець Євген Гайдук представлений до нагородження орденом "Богдана Хмельницького". Посмертно
- "Ми всі розуміли, що виконуємо свій обов'язок": нацгвардієць Сергій Зайченко розповів про оборону під Покровськом
- Центр надання соціальних та реабілітаційних послуг для дітей та осіб з інвалідністю «Дорога життя» відзначив 25-річчя
- «Розповідати дітям у теплому класі про патріотизм? Мені було б соромно...» Історія бійця 128-ї бригади
- Сеньйори: життя спочатку, або як клуб для літніх людей допомагає адаптуватись в Ужгороді
До цієї новини немає коментарів