Ритейл по-українськи: чому робити покупки в «АТБ» дедалі зручніше й економніше
Компанія «АТБ» уже давно стала лідером українського ритейлу. Вона постійно тестує та впроваджує інноваційні рішення.
Інший формат і новий рівень комфорту
Як і провідні європейські корпорації Lidl та Aldi, найбільша українська торговельна мережа з 2016 року поступово змінює концепцію. Окрім біло-синіх супермаркетів почали відкривати так звані чорні «АТБ». Вони не лише мають інакший зовнішній вигляд – це магазини нового формату. Тут застосовані новітні технології з енергозбереження, енергоефективності, освітлення, використані нові стандарти викладки товарів тощо. Такі дискаунтери, що цілодобово, без вихідних, перерв і переобліків працюють у 275 містах країни, включаючи й наш Ужгород, вирізняються підвищеним комфортом для покупців. Сучасні системи освітлення та рекуперації тепла, яке збирають від роботи холодильного обладнання та направляють на опалення й підтримку мікроклімату приміщень, дозволяють зекономити на енергоносіях приблизно 70%. Щороку «АТБ» відкриває майже сотню нових маркетів і модернізує ще близько п'ятдесяти. Оновлені магазини визначають напрямок і задають темп розвитку всьому продуктовому ритейлу нашої країни. «АТБ» демонструє найсучасніші рішення у галузі роздрібної торгівлі, будівництва, енергозбереження. Це система LED-освітлення, утеплення приміщень, нові стандарти викладки продукції, організація зручних паркінгів біля магазинів.Розширення географії та диджиталізація
«АТБ» декілька років поспіль стрімко розширює географію своєї присутності, підкорючи нові регіони. З 2019-го функціонують перші дискаунтери цієї мережі в Чернівецькій і Закарпатській областях. В нашому Ужгороді перший інноваційний дискаунтер «АТБ» відкрили на вул. Капушанській, 175а. З 2018 року в мережі впроваджують експериментальну концепцію «магазинів біля будинку» – це маркети «АТБ-Express», які знаходяться поруч з оселею і завжди відчинені. Також у цих магазинах створюють нові відділи: «Піца на замовлення», «Курка гриль», «Власна випічка», «Власна кав'ярня», «М'яке морозиво», «Пиво і напої на розлив», «Свіже м'ясо» та багато інших. Уважно вивчаючи запити та потреби власних клієнтів, яких в «АТБ» традиційно вважають рівноправними партнерами по бізнесу, компанія розширює асортимент продукції власного виробництва. Сьогодні корпорація володіє чотирма власними торговими марками, що належать до різних цінових категорій. Дуже важливо, що вартість будь-якого продукту з більш ніж 3,5-тисячного асортименту, що пропонують 1082 супермаркети мережі в 24 областях країни (включаючи Закарпаття), зазвичай нижча за середньоринкову на 10–15%. Разом з тим відбувається модернізація всіх магазинів мережі. Тут впроваджують інноваційні диджитал-рішення: на касах можна розрахуватися, використовуючи мобільний телефон із системою Android, запущено сервіс Apple Pay – покупці мають змогу заплатити за придбані товари одним дотиком свого iPhone. На зміну застарілій та скасованій минулого року урядом книзі скарг і пропозицій в «АТБ» прийшов інноваційний «АТБОТ». Цей віртуальний помічник спілкується з клієнтами, швидко реагує на пропозиції, оперативно надає будь-яку інформацію. Він навіть може записати на співбесіду людину, яка шукає роботу в компанії. Корпорація «АТБ» створила одну з найбільш розвинених логістичних інфраструктур у країні. У різних регіонах сьогодні працюють дев'ять мультитемпературних складських центрів європейського зразка, є чималий власний автопарк (7 колон, більш як 600 вантажівок).
Знайдено альтернативу шкідливому пластику
Компанія «АТБ» системно інвестує величезні кошти в екологічні проєкти. Минулого року в супермаркетах з'явилися інноваційні пакети, які здатні згодом безпечно та швидко утилізуватися. До їхнього складу додано особливий запатентований компонент. На відміну від звичайного пластику новий під впливом температури, тиску чи яскравого світла розпадається на дрібні часточки, не виділяючи при цьому токсинів. Також клієнтам пропонують багаторазові зручні екоторбинки. У лютому поточного року в двох сотнях магазинів мережі стартував ще один сміливий експеримент – покупцям надали гідну альтернативу великим пластиковим пакетам. Це місткі (до 25 кг) екоящики. Такі коробки виготовлені з переробленого картону і після багаторазового використання можуть бути відправлені на подальшу переробку. Передбачається, що новинку першими оцінять водії, оскільки така тара дуже зручна й ергономічна.
Олена Стрілка
До теми
- «Ми зупинили ворожих штурмовиків із автоматів, а далі їх розібрали на друзки наші безпілотники й арта…» Історія бійця 128-ї бригади Миколи
- «У своєму підрозділі ми живемо сім’єю – тут братерство, а не статутщина…» Історія бійця 128-ї бригади Богдана
- Урок мужності від закарпатських гвардійців: дрони, медицина і натхнення
- Від фізика до снайпера. Як шкільний вчитель став невидимим воїном Нацгвардії
- «Велика Паладь-Нодьгодош»: перше відкриття прикордонного КПП за 20 років. Як працюватиме і розвиватиметься новий пункт пропуску на Закарпатті?
- «Мені є за кого воювати – шестеро дітей. Наймолодша донька народилася минулого місяця…» Історія бійця 128-ї бригади Володимира
- «Я українець і готовий життя покласти за своїх дітей…» Історія бійця 128-ї бригади Василя
- Подорож потягом з України до країн ЄС без тривалих зупинок на кордоні, пересадок та очікувань. Для мешканців Ужгорода це незабаром стане реальністю
- Плямисті олені, 57 гектарів і пантокрин: ферма, якої нема більше ніде в Україні
- Петанк як реабілітація: в Ужгороді пройшов тренінг для фізіотерапевтів
- Ліф на варті кордону: чотирилапий герой Чопського загону
- Може летіти на відстань до 7 км: волонтери "Руху підтримки закарпатських військових" виготовили дрон "Горгона"
- «В пікіруючому польоті скидаю вибухівку прямо у ворожий бліндаж…» Історія бійця 128-ї бригади Романа
- «Ми не готуємо солдатів, ми готуємо патріотів» – Олександр Сіденко про нову модель предмета «Захист України»
- «За три виїзди в мене було п’ять підривів на протипіхотних мінах…» Історія бійця 128-ї бригади Олега
- "Моє завдання як оператора БПЛА — збереження особового складу та захист держави" — нацгвардієць Мар’ян Витязь
- «Діти – моя найбільша мотивація, я тут, щоб росіяни не дійшли до мого дому…» Історія бійця 128-ї бригади Василя
- Кавування по-закарпатськи у ветеранській кав’ярні Gato: історія Михайла Кузьми “D2”
- Від сцени до лінії фронту: історія актора Мукачівського драматичного театру Євгена Човбана
- «Чи виконав я свою місію – відомстив за батька? Поки ні, буду воювати до закінчення війни…» Історія Владислава, бійця 128-ї бригади
До цієї новини немає коментарів