Про "тазики з болтами" і чому дешеві іномарки у нас – дорогі
Про це йдеться у публікації "Дзеркала тижня".
Прикладом розумної економічної політики в цій сфері є авторинки Індії, Китаю або Бразилії. В цих країнах власний виробник пропонує населенню автомобілі за низькою ціною від 3–4 тис. у.о., такі, як Tata в Індії чи безліч китайських недорогих марок. Автомобілі ж, які завозять або складають, пристосовують до умов ринків цих країн.
Для прикладу, Volkswagen Ameo, що прибуває в Індію, "укорочений" до 4 м, бо на такі авто діють мінімальні мита, тож ціна буде відповідною. Аналог седана Polo, причому як із звичайним бензиновим, так і з новим дизельним двигуном на 1,5 л, там можна придбати лише за 7–8 тис. у.о.! Чому б не домовитися і не завозити такі ж автомобілі до України? Хоча навіть якщо й домовляться, його ціна становитиме ті самі 17 тис. у.о., що й для подовженого седана Polo.
Китай пішов іншим шляхом. Допускаючи на свій ринок автовиробників, він змушує їх "ділитися" технологіями, які потім успішно використовують для власного виробництва. Ми ж легких шляхів не шукаємо, тому не маємо ані нового дешевого автомобіля власного виробництва, ані недорогих імпортних авто за розумною ціною. Ринок нових автомобілів як падав, так і падає другий рік поспіль.
Найбільш цинічно виглядає той факт, що наші автодилери і автоімпортери не гребували завозити до України "тазики з болтами" виробництва РФ, які, до речі, виступають головними конкурентами "вітчизняного виробника". Влада лише через півтора роки війни вирішила запровадити додаткове мито для цього товару. Але до нового року імпортери ввезли величезну кількість цих автомобілів (автоматично спонсоруючи воєнні дії на Сході нашої держави), щоб отримати ще більшу вигоду, адже "тільки бабло зможе перемогти зло".
До теми
- Трудова міграція в умовах карантину: куди їдуть закарпатці й де працюють?
- Малі та середні підприємства Закарпаття мають шанс отримати гранти від USAID
- У "Західних воротах" України з’явиться "європейський" залізничний термінал
- Є надія, що Ужгородське летовище вже незабаром запрацює на повну силу
- Закарпатська ТМ Nобілекс підкорює європейські ринки
- "По чім" продають томати у сусідів Закарпаття по Європі?
- На імпорті вживаних авто з Європи можна зекономити тисячі євро
- При купівлі вживаних машин за кордоном українців чекають нові труднощі
- Закарпатська еко-конопля їде в Європу – експерт
- Добре замаскувалися – те, що ви не бачите штрих-код Росії, не означає, що не фінансуєте агресора
- Контрабанда цигарок може втратити зміст. Як і куріння
- Закарпатські гроші «пропустять» через Росію?
До цієї новини немає коментарів