Про "тазики з болтами" і чому дешеві іномарки у нас – дорогі

Про "тазики з болтами" і чому дешеві іномарки у нас – дорогі
Виробники, які поставляють автомобілі в Україну, знаючи економічний стан наших громадян, дають значну знижку на ці авто і комплектують їх лише базовими складовими. Та ці кроки нівелюються, коли автомобіль перетинає український кордон. Причина в "зажерливості" наших автодилерів і імпортерів авто, відсутності здорової конкуренції та альтернативної можливості придбати на вторинному ринку авто б/в вищого класу за доступною ціною.

 

Про це йдеться у публікації "Дзеркала тижня".

Прикладом розумної економічної політики в цій сфері є авторинки Індії, Китаю або Бразилії. В цих країнах власний виробник пропонує населенню автомобілі за низькою ціною від 3–4 тис. у.о., такі, як Tata в Індії чи безліч китайських недорогих марок. Автомобілі ж, які завозять або складають, пристосовують до умов ринків цих країн.

Для прикладу, Volkswagen Ameo, що прибуває в Індію, "укорочений" до 4 м, бо на такі авто діють мінімальні мита, тож ціна буде відповідною. Аналог седана Polo, причому як із звичайним бензиновим, так і з новим дизельним двигуном на 1,5 л, там можна придбати лише за 7–8 тис. у.о.! Чому б не домовитися і не завозити такі ж автомобілі до України? Хоча навіть якщо й домовляться, його ціна становитиме ті самі 17 тис. у.о., що й для подовженого седана Polo.

Китай пішов іншим шляхом. Допускаючи на свій ринок автовиробників, він змушує їх "ділитися" технологіями, які потім успішно використовують для власного виробництва. Ми ж легких шляхів не шукаємо, тому не маємо ані нового дешевого автомобіля власного виробництва, ані недорогих імпортних авто за розумною ціною. Ринок нових автомобілів як падав, так і падає другий рік поспіль.

Найбільш цинічно виглядає той факт, що наші автодилери і автоімпортери не гребували завозити до України "тазики з болтами" виробництва РФ, які, до речі, виступають головними конкурентами "вітчизняного виробника". Влада лише через півтора роки війни вирішила запровадити додаткове мито для цього товару. Але до нового року імпортери ввезли величезну кількість цих автомобілів (автоматично спонсоруючи воєнні дії на Сході нашої держави), щоб отримати ще більшу вигоду, адже "тільки бабло зможе перемогти зло".

 

 

17 березня 2016р.

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів