Як залишатися на зв’язку та мати доступ до інтернету під час вимушених відключень електроенергії

Як залишатися на зв’язку та мати доступ до інтернету під час вимушених відключень електроенергії

 

Мінцифра нагадує, як залишатися на зв’язку та мати доступ до інтернету під час вимушених відключень електроенергії.

У Мінцифрі підготували дієві інструкції, як не втрати мобільний зв’язок та мати доступ до інтернету під час відключення світла, спричиненого російськими атаками на енергосистему нашої держави. Фахівці відомства рекомендують громадянам налаштувати домашній інтернет, який може працювати до 72 годин без електрики. Проте для цього варто уточнити у свого провайдера, чи перейшов він на енергоощадні інтернет-мережі за технологією xPON. Якщо ні, то необхідно:

  • знайти найближчого провайдера з xPON-мережею та подати заявку на підключення. Щоб прискорити процес, можна скооперуватися з сусідами.
  • купити джерело електроживлення для WI-FI роутера з необхідним кабелем, щоб заживити роутер.

Щоб не втратити зв'язок, коли немає світла, освітянам слід скористатися національним роумінгом:

відключіть автовибір мережі (для Android: обрати «Налаштування», далі «Мобільна мережа» або «Підключення», далі «Оператор»; для iOS: обрати «Параметри», далі «Стільникові дані», далі «Мережі»).

знайдіть та оберіть доступну мережу: Vodafone UA, UA-Kyivstar або Lifecell.

В разі, якщо вам не вдалося зареєструватися, спробуйте це зробити ще раз або оберіть іншу мережу. Потім обов'язково перевірте можливість вихідних дзвінків та SMS.

 

07 вересня 2024р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів