Роботу медіа в умовах війни обговорюють в Ужгороді в рамках Форуму стійких медіа

Роботу медіа в умовах війни обговорюють в Ужгороді в рамках Форуму стійких медіа
Форум стійких медіа зібрав сьогодні в Ужгороді численних медійників із багатьох регіонів України. Харків, Київ, Бердянськ, Івано-Франківськ, Володимир, Ужгород -  журналісти зібралися, аби обговорити нагальні проблеми, поділитися досвідом, почути, як працюють колеги з різних міст в умовах війни. Організував такий потужний захід  Ужгородський прес-клуб, який вже 24 роки поспіль працює на теренах Закарпаття.

 

Ірина Бреза, очільниця Ужгородського прес-клубу і модераторка форуму відзначила, що такий захід заплановано зробити періодичним.

У рамках цього івенту планують провести кілька панелей. Серед них «Виклики та можливості розвитку для українських медіа під час війни», «Локальні медіа: працювати не можна зупинятись», «Можливості для медійників: де шукати натхнення та гроші», а також важлива панель «Як працювати з травмою та залишатися стійкими (і здоровими)».

У рамках першої панелі - «Виклики та можливості розвитку для українських медіа під час війни» - з учасниками форуму спілкувалася Наталія Курдюкова, керівниця Kharkiv Media Hub.

Писати про життя в місті, в якому триває війна – таке завдання ставить перед собою харківський медіа-хаб. Але це – радше основна робота з-поміж багатьох інших, бо харківські медійники – ті, котрі продовжують працювати в місті – працюють на рівні з поліцією, пожежниками, ЗСУ в рамках багатьох місій. Загалом вони взяли участь у сотнях операцій, евакуювали понад 12 тисяч місцевих мешканців , а ще – їхніх тварин.

Kharkiv Media Hub супроводжує журналістів, які приїжджають для роботи Харкові й потребують допомоги місцевих медійників.

Теми, над якими працюють медійники в Харкові, найрізноманітніші, починаючи від репортажів із місць подій і завершуючи такими нагальними наразі питаннями, як реабілітація військових, котрі перебувають на передовій, навчання дітей в умовах війни (підземні школи тощо) і так далі.

Окрім роботи, медійники проводять різноманітні медіа-івенти, навіть зуміли організувати невеликий джаз-фестиваль.

«Наша основна і кінцева мета – щоб нам давали зброю для боротьби з агресором, - каже Наталя Курдюкова. - Зброю нам можуть давати , якщо громадянське суспільство в різних країнах просуватиме цей запит до своєї влади. А просуватиме громада це питання тільки в тому разі, якщо матиме реальну інформацію про те, що відбувається в Україні, і доносити таку інформацію можуть медійники. Ось таку мету своєї діяльності ми й ставимо».

Юлія Машута - Digital Growth Manager Агенції медійного росту «АБО» з м. Київ, розповіла про важливість роботи локальних медіа в умовах війни. «Доступ до місцевих новин – це питання безпеки, журналісти з місцевих медіа можуть швидше донести інформацію до місцевого населення, такі медіа мають довіру, мають зв'язок із рідним населеним пунктом. Місцеві журналісти добре знають свою аудиторію, її болі, як достукатися до неї», - каже Юлія.

Спікерка розповіла про ключові напрями розвитку медіа в умовах війни, це:

- адаптація до потреб аудиторії;

- розвиток співпраці та партнерства;

- фокус на унікальному та корисному контенті різних форматів;

- інвестиції в технології та інновації.

«Інвестиції – це не тільки про гроші, а час, навчання. Потрібно читати, вчитись, щоб мати змогу розвиватися. Треба вивчати технології, алгоритми, як працюють машини, щоб донести її до читачів чи глядачів», - каже Юлія.

Про чутки, як вони впливають, про фейки та вплив дезінформації розповідала Ольга Юркова, співзасновниця StopFake, м. Київ. Спікерка поділилась своїм досвідом вивчення чуток, тим, як вони впливають на стан суспільства, особливо на його психологічний стан.

Вона також поділилась власним досвідом, розповіла, як боротися з цим явищем, чому важливо ретельно перевіряти інформацію і на що при цьому звертати увагу.

Наталія Петерварі

 kiszo.news 

 

 

 

05 липня 2024р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів