Стратегії просування сайту посиланнями у пошуковій системі Google

Стратегії просування сайту посиланнями у пошуковій системі Google

 

У наш час інтернет є дієвим майданчиком для різних проектів: новинних платформ, особистих блогів, розважальних сайтів, ведення бізнесу і т.д. Створюючи власну сторінку, власник зацікавлений у якнайшвидшому залученні цільової аудиторії до свого продукту та успішному його просуванні. Можливостей тут існує багато, проте, як і раніше, актуальним способом залишається просування сайту посиланнями, які збільшують мережу ресурсів-донорів, отже, і популярність.

Посилання та їх види

Посилання є своєрідними ниточками, що з'єднують різні ресурси в пошуковій системі між собою, адже не дарма інтернет прозвали «павутиною». Вони містять інформацію на сторінці.

Суть будь-якого посилання – зробити сайт корисним та релевантним. Безліч вхідних посилань свідчить про те, що власники та веб-майстри вважають їх потрібними та важливими. Іншими словами, активні посилання можуть розцінюватися як свого роду рекомендація, тому пошукові системи будуть віддавати перевагу даній сторінці, сприяти її підвищенню в пошукових запитах.

Тепер варто розібратися, які посилання, і на що слід звернути увагу.

  • Орендовані. Оплачуються певний проміжок часу. Їх переваги у зручній фільтрації, автоматизації та невисокій вартості. Недоліки - низька якість доменів посилань, неприродне розміщення. Майже втратили актуальність.

  • Вічні. Оплачуються один раз та розміщуються назавжди. Плюси – висока якість розміщень, велика кількість переходів. Мінуси – висока вартість, може бути знята веб-майстром.

Також існують природні посилання - проставлені власником або сторонніми відвідувачами. Вони містять потрібну інформацію про цей проект. Для пошукового рейтингу є найбільш значущими та якісними, оскільки користувачі добровільно діляться інформацією та рекламують сайт.

Чинники, що впливають на просування сайту посиланнями

Для успішного просування сайту посиланнями у пошуковій системі слід враховувати низку факторів. Тематика сайту-донора повинна бути релевантна веб-ресурсу, що просувається. Враховується як кількість (їх не повинно бути занадто багато щоб уникнути попадання під фільтри), так і якість посилань (авторитетність сторінок, на яких вони розміщуються). Сама сторінка не повинна перебувати під санкціями Google.

Просування майданчика є досить складним процесом, що вимагає від виконавця не лише досвіду, а й постійного вивчення всіх сучасних тенденцій, уміння враховувати інтереси різної аудиторії, творчого підходу. Тому краще довірити усю роботу професіоналам.

Джерело: https://seo.ua/

 

02 листопада 2023р.

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів