Як самому скласти список ключових слів для сайту

Як самому скласти список ключових слів для сайту
При доборі ключовиків займаються збиранням семантичного ядра. Що називають семантикою? Це список запитів, за якими можна знаходити сторінки певного інтернет-майданчика з послугами чи товарами. Тобто сайт буде просуватися по цьому ядру в пошукових системах. Чому семантику ще називають ядром? Тому що все просування-СЕО фактично пов'язують із запитами. Це центр, своєрідний вузол, від якого стартує робота – з посиланнями, внутрішня, загалом – з контентом, та інша діяльність. Словом, це фундамент подальшого просування сайту.

 

Скласти список ключів можна самостійно. А у разі виникнення тих чи інших проблем варто звернутися на сайт https://wedex.com.ua/poslugy/seo-prosuvannya-sajtiv/, де працюють кваліфіеовані спеціалісти з інтернет-маркетингу.

Що враховується при доборі СЯ

Отже, враховують, що в ядро ??потрапляють запити/ключі, які користувачі вводять у пошукову систему. Ці ключі висвітлюють, що, як і навіщо шукає аудиторія. Тобто:

  • Як шукають – якими фразами користуються для пошуку.

  • Що саме шукають – яка інформація, товар чи послуга цікаві для користувачів.

  • Навіщо шукають – цілі отримання інформації. Наприклад, купити, вибрати, порівняти ціни, так далі.  

Упорядкуванням СЯ варто зайнятися до створення сайту. Формування семантичного ядра до того як створено ресурс – це семантичне проектування.

Для початку визначають тематику сайту, ключі мають найповніше описувати зміст. Далі запити кластеризують у розділах сайту. Після цього – зібрану семантику використовують для посторінкової оптимізації сторінок.

Добір ключів

Відштовхуючись від зібраних ключів:

  • розширюють структуру майданчика;

  • наповнюють відповідним контентом сторінки;

  • роблять внутрішні посилання;

  • прописують meta tags і т.д..

Важливо дуже уважно відбирати слова, які допоможуть у просуванні.

Збирають семантику декількома методами:

  • робота зі збору як безпосередньо ключовиків, так і статистики щодо них, здійснюється з залученням офіційних джерел, наприклад, Google Ads planner або Yandex Wordstat, підказок систем пошуку;

  • ключі збирають, генеруючи запити автоматично, а статистику формують теж за допомогою офіційних джерел.

Після того, як ключі зібрані, важливо отримати всю доступну статистику щодо кожного ключа: річну, щомісячну частотність, сезонність. Це дає розуміння того, популярний запит чи ні, з'являється можливість оцінити сезонну активізацію по ньому. З урахуванням отриманих відомостей, розподіляють пріоритетність у просуванні кожного окремо взятого ключовика.  

 

27 лютого 2023р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів