В Ужгороді молодь говорила про те, як перетворити соцмережу на бізнес-інструмент (ФОТО)
Нагадаємо, неформальні зустрічі успішних людей із молоддю започаткувало управління у справах культури, молоді та спорту Ужгородської міської ради. Перша така зустріч із засновником «EnjoyTheWood» Ігорем Фостенком та засновником групи компаній «Yabryk Management Group» Василем Ябриком вийшла дуже емоційною та змістовною.
Не менш цікавими для аудиторії були й учорашні спікери – теж відомі у своїх сферах люди. Це – контентрайтерка в санаторному комплексі «Деренівська Купіль» та кількох ІТ-компаніях, SMM-спеціалістка бренду Amelie, журналістка видання «Вікна-новини» (СТБ) Евеліна Гурницька та маркетолог, таргетолог, спеціаліст із безпеки в соцмережах, власник рекламного агентства PR² Роберт Гурай. Як з'ясувалося, тема заробітку у соціальних мережах, просування власного бізнесу цікава не лише студентству, адже на зустріч прийшли і підприємці, громадські активісти.
Присутніх привітали міський голова Богдан Андріїв, секретар міської ради Арсен Мелкумян, заступник міського голови Василь Гомонай, начальниця управління у справах культури, молоді та спорту Алла Чернобук, після чого запрошені спікери розпочали свої презентації.
Евеліна Гурницька спочатку розповіла про себе: про досвід роботи у журналістиці, видання, компанії та проєкти, над якими працювала. Далі детально розказала, як персональний бренд у соцмережах впливає на кар'єру і допомагає залучати нових замовників, як соцмережі формують уявлення про нас. Поділилася й історіями та випадками з особистого життя, які стали каталізаторами певних подій у професійній діяльності.
Про затребуваний напрям – таргет-рекламу й те, чому без неї – ніяк, розповів Роберт Гурай. Працює Роберт у сфері таргетингу вже 7 років, за цей час успішно реалізував понад 50 проєктів, серед яких просування брендів та політичних партій.
Таргетована реклама – це реклама, спеціально налаштована на конкретні аудиторії (користувачів соціальних мереж), яка може працювати на досягнення певних цілей. Як отримати від рекламної кампанії максимальний результат, які чинники враховувати, які інструменти для цього краще використовувати, щоб усе зробити правильно – детально пояснив Роберт. Розповів також про факапи та цікаві випадки з власного досвіду.
З присутніми активно спілкувалися про ефективне просування продукту в соцмережах, зокрема як зрозуміти свою цільову аудиторію, які критерії слід ураховувати при написанні текстів, і відповідно до цього – як створювати контент, що приваблюватиме читачів, клієнтів. Спікери охоче ділилися лайфхаками, якими користуються, відповідали на запитання.
Приємним подарунком для авторів кращих запитань стала можливість отримати індивідуальні консультації щодо просування бренду у соцмережах і таргетованої реклами – їх особисто нададуть Евеліна Гурницька та Роберт Гурай.
Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради
До теми
- Богдан Андріїв: "Бажаю, щоб Різдвяна зірка осяяла дорогу додому всім, хто зараз далеко від рідних"
- В Ужгороді два роки діє соціальна послуга «Асистент дитини»
- На Закарпатті гостра нестача крові з негативним резус-фактором
- Триває аукціон «Купи зустріч – допоможи фронту»
- Адміністратори ЦНАПу Ужгородської міськради здійснили виїзний прийом із використанням мобільного кейсу
- В Ужгороді студенти створили студію дубляжу і озвучують українською відомі мультфільми
- День відкритих дверей провели в інклюзивній майстерні-кав'ярні «Янгол» в Ужгороді
- Благодійний забіг до Дня Святого Миколая «Пробіжи — Допоможи» вже цієї неділі в Ужгороді
- У 128-ій Закарпатській бригаді показали, як бійці проходили психологічне відновлення
- Ужгородський скансен запрошує завтра на майстер-клас із виготовлення різдвяних прикрас та подарунків!
- В Ужгороді відбудеться благодійний передріздвяний ярмарок, приходьте родинами!
- Майстер-класи із виготовлення вертепу діють в Ужгороді
- "Мені більше їхати було нікуди". Історія переселенки, яка в Ужгороді знайшла роботу і почала все спочатку
- В обласній станції переливання – нестача крові майже всіх груп. Закарпатців закликають ставати донорами
- В Ужгороді триває реєстрація учасників виставки-конкурсу «Міс-кіс 2024»
- Закарпатський рибоохоронний патруль нагадує про заборону вилову струмкової форелі
- Виробництво препаратів крові: Biopharma будує завод в Ужгороді й планує ще один в Румунії
- У Закарпатській обласній філармонії встановили підйомники для людей на колісних кріслах
- ГРВІ та грип: лікарі назвали час зростання кількості хворих
- В Ужгородському Хрестовоздвиженському греко-католицькому катедральному соборі освятили статую серця Ісусового
До цієї новини немає коментарів