В Ужгороді молодь говорила про те, як перетворити соцмережу на бізнес-інструмент (ФОТО)
Нагадаємо, неформальні зустрічі успішних людей із молоддю започаткувало управління у справах культури, молоді та спорту Ужгородської міської ради. Перша така зустріч із засновником «EnjoyTheWood» Ігорем Фостенком та засновником групи компаній «Yabryk Management Group» Василем Ябриком вийшла дуже емоційною та змістовною.
Не менш цікавими для аудиторії були й учорашні спікери – теж відомі у своїх сферах люди. Це – контентрайтерка в санаторному комплексі «Деренівська Купіль» та кількох ІТ-компаніях, SMM-спеціалістка бренду Amelie, журналістка видання «Вікна-новини» (СТБ) Евеліна Гурницька та маркетолог, таргетолог, спеціаліст із безпеки в соцмережах, власник рекламного агентства PR² Роберт Гурай. Як з'ясувалося, тема заробітку у соціальних мережах, просування власного бізнесу цікава не лише студентству, адже на зустріч прийшли і підприємці, громадські активісти.
Присутніх привітали міський голова Богдан Андріїв, секретар міської ради Арсен Мелкумян, заступник міського голови Василь Гомонай, начальниця управління у справах культури, молоді та спорту Алла Чернобук, після чого запрошені спікери розпочали свої презентації.
Евеліна Гурницька спочатку розповіла про себе: про досвід роботи у журналістиці, видання, компанії та проєкти, над якими працювала. Далі детально розказала, як персональний бренд у соцмережах впливає на кар'єру і допомагає залучати нових замовників, як соцмережі формують уявлення про нас. Поділилася й історіями та випадками з особистого життя, які стали каталізаторами певних подій у професійній діяльності.
Про затребуваний напрям – таргет-рекламу й те, чому без неї – ніяк, розповів Роберт Гурай. Працює Роберт у сфері таргетингу вже 7 років, за цей час успішно реалізував понад 50 проєктів, серед яких просування брендів та політичних партій.
Таргетована реклама – це реклама, спеціально налаштована на конкретні аудиторії (користувачів соціальних мереж), яка може працювати на досягнення певних цілей. Як отримати від рекламної кампанії максимальний результат, які чинники враховувати, які інструменти для цього краще використовувати, щоб усе зробити правильно – детально пояснив Роберт. Розповів також про факапи та цікаві випадки з власного досвіду.
З присутніми активно спілкувалися про ефективне просування продукту в соцмережах, зокрема як зрозуміти свою цільову аудиторію, які критерії слід ураховувати при написанні текстів, і відповідно до цього – як створювати контент, що приваблюватиме читачів, клієнтів. Спікери охоче ділилися лайфхаками, якими користуються, відповідали на запитання.
Приємним подарунком для авторів кращих запитань стала можливість отримати індивідуальні консультації щодо просування бренду у соцмережах і таргетованої реклами – їх особисто нададуть Евеліна Гурницька та Роберт Гурай.
Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради
До теми
- У Закарпатській обласній філармонії встановили підйомники для людей на колісних кріслах
- ГРВІ та грип: лікарі назвали час зростання кількості хворих
- В Ужгородському Хрестовоздвиженському греко-католицькому катедральному соборі освятили статую серця Ісусового
- В Ужгороді відкрили меморіальні дошки Павлу Йозефу Шафарику, Антоніну Дворжаку та Йозефу Гочару
- Закарпатська обласна станція переливання крові: хворі та поранені потребують вашої допомоги - долучайтеся до донорства
- 70% врожаю хурми - втрачено: як посуха пошкодила врожай на Закарпатті
- В Ужгороді переселенка із Бердянська навчає ромських жінок шити одяг
- В Ужгороді відбувся форум «Партнерство для кращого майбутнього: відновлення та стратегічний розвиток громад»
- Ужгородці Марії Мартин сьогодні - 100 років!
- "Добрі справи Закарпаття" придбали ще одну автівку для ЗСУ
- Українська академія лідерства розпочала в Ужгороді другий формаційний рік для молоді з усієї України
- Закарпатська мережа лабораторій “Астра-Діа” потрапила до рейтингу Forbes
- Андрій Русин: "Захворюваність та смертність від раку молочної залози в Закарпатській області продовжують зростати"
- Гроші на дрони зібрали учні Ужгородського ліцею "Лідер": волонтери передали 10 безпілотників для 101 бригади тероборони
- Бренд екопаперу закарпатця Валентина Фречки почав співпрацю з Uber Eats у Парижі
- В обласну лікарню імені Андрія Новака вчетверте приїхали провідні мікрохірурги зі США
- «Як підтримати дитину книжкою» - до Ужгорода приїде відома психологиня Ольга Товпеко
- Виставка, присвячена подіям російсько-української війни 2014 -2024 рр., експонується у Закарпатському краєзнавчому музеї
- В Ужгороді та Ужгородському районі – різке погіршення епідситуації
- В Ужгороді пропонують обмежити рух транспорту найстарішою вулицею – Капітульною
До цієї новини немає коментарів