На Закарпатті румунським партнерам представили пропозиції щодо «Карпатського експресу»

На Закарпатті румунським партнерам представили пропозиції щодо «Карпатського експресу»
У межах роботи щодо реалізації проєкту «Карпатський експрес» керівництво Закарпатськоъ ОДА провело планову зустріч з консулом Румунії в Солотвино Граціаном-Флоріном Пирву.

 

Закарпаття попередньо розробило декілька позицій щодо втілення цієї ініціативи:

1. Відкриття залізничного сполучення Ужгород – Івано-Франківськ (безпересадкове).

Маршрут прямування Ужгород – Тересва – міжнародний залізничний пункт пропуску «Тересва – Кимпулунг на Тисі» – міжнародний залізничний пункт пропуску «Ділове – Валя Вишеулуй» – Барлібаш – Рахів – Івано-Франківськ.

Відкриття такого сполучення переважно орієнтоване на проїзд українського пасажира (за внутрішнім паспортом).

2. Відкриття залізничного сполучення Ужгород – Сігет Мармацій та Івано-Франківськ – Сігет Мармацій (пересадковий).

Маршрути прямування:

– Ужгород – Тересва – міжнародний залізничний пункт пропуску «Тересва – Кимпулунг на Тисі» – Сігет Мармацій.

– Івано-Франківськ – Рахів – Барлібаш – міжнародний пункт пропуску для залізничного сполучення «Ділове – Валя Вишеулуй» – Сігет Мармацій.

Потяги будуть рухатися назустріч один одному одночасно і перетинатимуться в Сігет Мармацій, де передбачається створення пасажирського хабу. Відкриття цього сполучення орієнтоване на проїзд у міжнародному сполученні (тільки за біометричними закордонними паспортами).

За словами Віктора Микити, кожна позиція передбачає відновлення інфраструктури. Мова про облаштування залізничної платформи, санітарно-побутового приміщення та сталого зв’язку, встановлення навісів для пасажирів та модульних будов для проходження митного й прикордонного контролю, ремонт колійного господарства на ділянках для збільшення експлуатаційної швидкості поїздів тощо.

«У той же час на попередніх зустрічах у 2021 році румунські представники повідомляли, що готові відновити колії на своїй стороні у короткі терміни — до 4 місяців. Також було зазначено, що український рухомий склад може здійснювати рух румунською територією, для чого можуть бути організовані спеціальні навчання. Наразі обговорюємо питання лише пасажирського перевезення. Для слідування ж пропонуємо використовувати дизель-поїзди виробництва ПАТ “Крюківський вагонобудівний завод”», – підкреслив керівник Закарпаття.

Закарпатська ОДА

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

01 лютого 2022р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів