Уряд вніс додаткові зміни до порядку бронювання військовозобов'язаних

Головні нововведення:
- Швидке анулювання відстрочок. Тепер їх можна буде скасовувати раз на 5 днів, а не раз на місяць.
- Урахування мобілізованих. Під час розрахунку дозволених обсягів бронювання будуть враховуватися мобілізовані після 18 травня 2024 року.
- Оновлені підходи до розрахунку зарплати. Через перехід на щомісячну звітність середню зарплату підприємства тепер розраховуватимуть за останній календарний місяць, а не за квартал.
- Автоматична перевірка зарплати. Пенсійний фонд та Мінцифри мають протягом місяця налагодити електронний обмін даними для автоматичної перевірки відповідності зарплати працівників (від 20 тис. грн) вимогам бронювання.
«Прийняті зміни прискорять процедуру бронювання та зроблять її більш ефективною. Ми враховували потреби бізнесу та державних установ, що дозволяють уникнути зайвої бюрократії та підтримати критичне значення підприємства в умовах воєнного стану», – зазначив заступник Міністра економіки України Віталій Кіндратів.
Нагадаємо, що подати заяву на бронювання працівників можна виключно через портал Дія. Це означає, що керівникам підприємств більше не потрібно оформлювати паперові накази – процес відбувається повністю в електронному форматі. Важливо: якщо працівник уже був заброньований, перед поданням нової заявки попереднє бронювання необхідно анулювати.
Як подати заяву на бронювання працівників через Дію
- Авторизуватися на порталі Дія.
- Обрати послугу «Бронювання працівників» та натиснути «Подати заяву».
- Внести необхідні дані працівників.
- Підтвердити рівень їхньої заробітної плати.
- Перевірити заявку та підписати її (це має зробити керівник підприємства або уповноважений підписант).
- Очікувати результату – повідомлення про розгляд заявки надійде на електронну пошту та портал Дія.
Підтверджене бронювання буде відображатися у застосунку Резерв+. Якщо бронювання надано після оновлення статусу критично важливого підприємства, воно діятиме на період дії критичності - до 1 року.
Нагадаємо, що статус критично важливого підприємства можуть отримати компанії, які відповідають трьом критеріям, визначеним Урядом. Два з них є обов’язковими:
- середня зарплата працівників не менше 20 000 грн;
- відсутність заборгованості зі сплати податків та ЄСВ.
Третій критерій підприємство може обрати один з таких:
- сплата податків і зборів понад 1,5 млн євро на рік (еквівалент у гривнях);
- валютні надходження понад 32 млн євро на рік (крім позик і кредитів);
- стратегічне значення для економіки і безпеки держави (визначене урядовим переліком, ПКМУ № 83 від 04.03.2015);
- важливе значення для окремої галузі економіки чи територіальної громади (критерії визначаються відповідними державними органами, ОВА);
- статус резидента Дія.City;
- постачання електронних комунікаційних послуг із певним рівнем доходу.
Як отримати статус критично важливого підприємства
- Визначити профільний орган (Міненерго, Мінцифри, Мінагро тощо).
- Підготувати та подати документи (фінансові звіти, довідки про зарплату та податкову дисципліну).
- Подати заявку до відповідного органу та дочекатися рішення (до 10 робочих днів).
- Отримати офіційне підтвердження.
Послуга реалізується Міністерством економіки з Міністерством цифрової трансформації та Міністерством оборони України. Модернізація послуги здійснюється завдяки "Проекту підтримки Дія", що упроваджується Програмою розвитку ООН в Україні за підтримки Швеції.
До теми
- Ужгородська лікарня отримала обладнання для передчасно народжених дітей
- Слідчі закарпатського управління СБУ оголосили заочні підозри двом колаборанткам, які працювали в окупаційній «податковій службі» Херсона
- «Зроблено в Україні»: на Закарпатті створять індустріальний парк «КАРПАТИ»
- Мирослав Білецький відвідав підприємство на Берегівщині, що спеціалізується на зберіганні та експорті сільгосппродукції
- Рапе: традиції, застосування та сучасні перспективи
- Карпатська ініціатива: Україна, Польща та Словаччина об’єднують зусилля для регіонального розвитку
- У Сваляві планують створити деревообробний індустріальний парк "Сольва-Тех"
- Книги для українських дітей: Мирослав Білецький узяв участь у відкритті бібліотеки в Будапешті
- єЧерга: сьогодні відкрито окрему чергу для порожнього та завантаженого транспорту на пункті пропуску Ужгород – Вишнє Нємецьке
- Ветеранські сервіси в Дії: що вже є та що в планах
- Держава компенсуватиме ветеранам частину оренди житла
- Діти з пільгових категорій зможуть отримувати соціальну стипендію і після досягнення повноліття
- Рятувальники спільно з Ужгородською громадою працюють над створенням добровільного пожежно-рятувального формування
- Між Закарпаттям та Підляським воєводством Польщі підписана Угода про міжрегіональне співробітництво
- Більше 300 бізнес-ідей профінансовано за проєктом «єРобота: Власна справа» на Закарпатті
- Мирослав Білецький під час робочої поїздки відвідав обласну дитячу лікарню
- Мирослав Білецький проінспектував роботу перинатального центру у Мукачеві
- Закарпаття працює над облаштуванням освітніх осередків для викладання навчального предмета «Захист України» за оновленою програмою
- Від початку 2025-го закарпатські патрульні зафіксували 61 водія, який користувався телефоном під час керування авто
- Центри первинної медико-санітарної допомоги Закарпаття отримають 20 гематологічних аналізаторів крові
До цієї новини немає коментарів