Комплекс зважування вантажівок у русі завершують встановлювати у селі Невицьке на Закарпатті

Перед введенням у користування, система зважування вантажівок повинна пройти тестування, – розповів інженер Руслан Кириченко. За його словами, комплекс працює автоматично, але потребує обслуговування.
"Зараз відбувається монтаж завершальний, — розповів він. — Сьогодні ми очікуємо ще опори та інші матеріали необхідні, які встановлюватимемо. Працює комплекс так: датчики ваги встановлені в дорогу. На комплексі стоять датчики об’єму – вони розпізнають автомобіль, автоматично зважують й передають дані на сервер. Обладнання європейське, на жаль, українського немає. Воно точне, похибка не більше 0,3 відсотка. Система сигналізує сама про те, що вийшла з ладу".
Максимально допустима вага для вантажівок — 40 тонн, а в літній період – 28. Висота комплексу 6 метрів. Він, за словами заступника начальника служби автомобільних доріг на Закарпатті Василя Рурича, за достатнього фінансування буде готовий до березня 2022.
"Тут не потрібно розкладати, заїжджати, зупиняти автотранспорт. Він проїжджає дорогою, під аркою, техніка визначає відстань між осями, загальну масу, габарити й навантаження на вісь, — пояснив він. — Практично фотографує водія, номерні знаки, тобто повністю ідентифікує транспортний засіб. Визначає одразу, яке порушення, скільки порушень зробив і навіть штрафні санкції одразу. Практично весь транзит, який йде через область один або два рази він може потрапляти під зважування".
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- «Ми зупинили ворожих штурмовиків із автоматів, а далі їх розібрали на друзки наші безпілотники й арта…» Історія бійця 128-ї бригади Миколи
- «У своєму підрозділі ми живемо сім’єю – тут братерство, а не статутщина…» Історія бійця 128-ї бригади Богдана
- Урок мужності від закарпатських гвардійців: дрони, медицина і натхнення
- Від фізика до снайпера. Як шкільний вчитель став невидимим воїном Нацгвардії
- «Велика Паладь-Нодьгодош»: перше відкриття прикордонного КПП за 20 років. Як працюватиме і розвиватиметься новий пункт пропуску на Закарпатті?
- «Мені є за кого воювати – шестеро дітей. Наймолодша донька народилася минулого місяця…» Історія бійця 128-ї бригади Володимира
- «Я українець і готовий життя покласти за своїх дітей…» Історія бійця 128-ї бригади Василя
- Плямисті олені, 57 гектарів і пантокрин: ферма, якої нема більше ніде в Україні
- Петанк як реабілітація: в Ужгороді пройшов тренінг для фізіотерапевтів
- Ліф на варті кордону: чотирилапий герой Чопського загону
- Може летіти на відстань до 7 км: волонтери "Руху підтримки закарпатських військових" виготовили дрон "Горгона"
- «В пікіруючому польоті скидаю вибухівку прямо у ворожий бліндаж…» Історія бійця 128-ї бригади Романа
- «За три виїзди в мене було п’ять підривів на протипіхотних мінах…» Історія бійця 128-ї бригади Олега
- "Моє завдання як оператора БПЛА — збереження особового складу та захист держави" — нацгвардієць Мар’ян Витязь
- «Діти – моя найбільша мотивація, я тут, щоб росіяни не дійшли до мого дому…» Історія бійця 128-ї бригади Василя
- Кавування по-закарпатськи у ветеранській кав’ярні Gato: історія Михайла Кузьми “D2”
- Від сцени до лінії фронту: історія актора Мукачівського драматичного театру Євгена Човбана
- «Чи виконав я свою місію – відомстив за батька? Поки ні, буду воювати до закінчення війни…» Історія Владислава, бійця 128-ї бригади
- «Після того, як ми побачили ті звірства, які вчинили росіяни в Бучі, Бородянці, Ізюмі, головне для нас – не стати такими ж, як вони» Історія капелана Андрія
- Закарпаття спільно з Румунією та Угорщиною організує освітні заходи для школярів та вчителів
До цієї новини немає коментарів