Отримали смс із заборгованістю не за вашим особовим рахунком? Не панікуйте!

Отримали смс із заборгованістю не за вашим особовим рахунком? Не панікуйте!
З метою тіснішої співпраці зі споживачами ТОВ «Закарпаттяенергозбут» запровадило послугу інформування про стан особового рахунку за допомогою смс. Проте час від часу до нас звертаються краяни й повідомляють, що інформація не відповідає дійсності, вона є помилковою чи надіслана не за тим номером. Таке трапляється з об’єктивних причин, і адміністрація ТОВ «Закарпаттяенергозбут» просить не панікувати – все допоможемо з’ясувати!

 

 

 Подібні випадки трапляються, коли споживач при укладанні угоди вказав невірний контактний номер телефону, коли змінився власник помешкання тощо.

З огляду на це просимо у разі, якщо ви отримали смс із заборгованістю не за вашим особовим рахунком, звернутися до нашого кол-центру чи до спеціалістів у Центрах обслуговування клієнтів по районах, і ми допоможемо розібратися в ситуації.

Телефонуйте:

  • кол-центр: 0800505960
  • інформаційно-консультаційний центр: (0312) 42-99-92;
  • Центри обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log

Графік роботи: Пн – Чт: 08:00-17:00; Пт: 08:00-16:00; обід: 12:00 -12:48).

 Пресслужба ТОВ «Закарпаттяенергозбут»

 

16 червня 2021р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів