Оплачуєте рахунок за електроенергію через термінал? Переконайтеся, що обираєте правильні реквізити!

Оплачуєте рахунок за електроенергію через термінал? Переконайтеся, що обираєте  правильні реквізити!
 Споживачі, які оплачують рахунки за спожиту електроенергію через термінал, нерідко помиляються при виборі реквізитів для оплати, в результаті чого кошти повертаються й виникає заборгованість. Як цього уникнути?   

 

При оплаті через термінал споживачі набирають назву фірми ТОВ «Закарпаттяенергозбут» і програма пропонує два рахунки товариства. Один із рахунків - для оплати послуги підключення-відключення, інший – для оплати за спожиту електроенергію. Споживачі нерідко плутають, куди саме потрібно платити.

ТОВ «Закарпаттяенергозбут» звертає увагу, що за спожиту електроенергію потрібно оплачувати тільки на той розрахунковий рахунок, який починається на UA73…., він вказаний і в платіжному документі (квитанції), і на сайті товариства.

Зверніть увагу: навіть якщо ви просите працівників банків допомогти вам оплатити рахунки за спожиту електроенергію через термінал, перевіряйте правильність введених реквізитів, щоб ваші кошти були зараховані належним чином. Так ви уникнете непорозумінь, пошуку коштів, виникнення заборгованості.  

Номер особового рахунку, як і реквізити для оплати, споживачі завжди можуть знайти та перевірити на квитанції в рахунку за спожиту електроенергію чи в Особистому кабінеті на сайті ТОВ «Закарпаттяенергозбут».

Група Tolk вдячна всім споживачам за вчасні та в повному обсязі здійснені розрахунки за спожиту електроенергію – це запорука стабільного електропостачання! 

  

 

19 грудня 2024р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів