Центри обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» відтепер працюватимуть без обіду і в суботу!

 

 Адміністрація ТОВ «Закарпаттяенергозбут» інформує, що для зручності клієнтів та максимального забезпечення доступності послуг, а також з метою підвищення якості обслуговування Центри обслуговування клієнтів товариства відтепер працюватимуть за новим графіком:

-        понеділок - п’ятниця: з 8.00 до 18.00;

-        субота: з 9.00 до 13.00.

Зверніть увагу: наші спеціалісти прийматимуть споживачів без перерви на обід! Тобто, якщо ви можете прийти до нас тільки в перерві на своїй роботі – ми чекатимемо на вас!

За новим графіком ЦОКи працюватимуть вже від сьогодні, з 1 грудня 2020 року! 

Графік роботи, адреси й контакти ЦОК розміщені на офіційному сайті ТОВ «Закарпаттяенергозбут» за посиланням: https://zakarpatzbut.energy/pro-kompaniiu/kontaktni-dani-tsentriv-obslugovuvannia-klientiv

Водночас нагадуємо, що з метою убезпечення вас від зараження коронавірусною інфекцією, окремі сервіси товариства доступні дистанційно! Також ви завжди можете звернутися до нас за номерами телефонів і з’ясувати відповідь на питання, що цікавить. Номери телефонів ЦОК у районах:

Ужгородський ЦОК: (0312) 61-24-95, (0312) 42-99-41, 050-750-26-27

Мукачівський ЦОК: (0312) 42-99-80

Свалявський ЦОК: (0312) 42-99-15

Хустський ЦОК: (0312) 42-99-25

Тячівський ЦОК: (0312) 42-99-93

Рахівський ЦОК: (0312) 42-99-94

Інформаційно-консультаційний центр ТОВ «Закарпаттяенергозбут» працює за телефоном (0312) 42-99-92 (робочий час). Електронна адреса ІКЦ: [email protected]

Кол-центр ТОВ «Закарпаттяенергозбут» працює за номером 0-800-50-59-60 (безкоштовно, в робочий час).

ТОВ «Закарпаттяенергозбут» щиро вдячне за співпрацю і порозуміння!

Прес-служба ТОВ  «Закарпаттяенергозбут»

 

 

 

30 листопада 2020р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів