«АТБ» для тебе: компанія, яка змінила та зміцнила вітчизняний ритейл

«АТБ» для тебе: компанія, яка змінила та зміцнила вітчизняний ритейл
Вже багато років українці знають торговельну мережу «АТБ». Зараз вона охоплює 24 області, включаючи й Закарпатську. У 293 населених пунктах країни функціонують вже тисяча сто сорок чотири інноваційних і комфортних магазини найбільшого вітчизняного ритейлера.

 

Цей показник постійно зростає. Компанія щороку відкриває близько сотні нових маркетів,  а також проводить модернізацію ще не менше п'ятдесяти торгових точок. Кілька років поспіль корпорація «АТБ» приділяє особливу увагу розширенню мережі в нашому західному регіоні. Минулоріч до чималої мапи «АТБ» додали одразу дві області – Чернівецьку та нашу Закарпатську. В Ужгороді на вул. Капушанській, 175а відкрили перший комфортний та інноваційний дискаунтер «АТБ». Аби на полицях магазинів мережі завжди були представлені свіжі продукти та якісні товари першої необхідності, лідер ритейлу створив одну з найбільш розгалужених логістичних інфраструктур в країні. У різних регіонах з’явилися надсучасні мультитемпературні складські центри європейського зразка.

Асортимент маркетів «АТБ» нині перевищує 3,5 тис. найменувань, близько тисячі з яких представлені товарами власних торгових марок.  Цінова політика компанії залишається незмінною вже довгі роки – вартість будь-якого товару  в «АТБ» на 10–15% нижча за середньоринкову. Досягають цього  зовсім не за рахунок якості. Супермаркети цієї торговельної мережі вже кілька років проходять сертифікацію на відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 22000:2005, який в розвинених країнах є своєрідним знаком якості.

Чималий асортимент якісних товарів, зручне розташування магазинів, великий паркінг, по-європейськи комфортні умови, доступні ціни –  все це робить «АТБ» улюбленим магазином майже чотирьох мільйонів громадян. Саме стільки постійних клієнтів уже має ця мережа.  

Забезпечувати покупців, серед яких  і мешканці Ужгорода, гарантовано свіжими продуктами за максимально доступними цінами компанії допомагає оптимізація багатьох бізнес-процесів і принципова відмова від послуг посередників. «АТБ» завжди працює з постачальниками продукції напряму.  З огляду на масштаби бізнесу виробникам вигідно укладати ексклюзивні контракти з галузевим лідером.

Спираючись на передовий європейський досвід, компанія зуміла збудувати ефективну модель соціально орієнтованого та патріотичного бізнесу. Багато років поспіль «АТБ» утримує абсолютне лідерство в галузі за різними показниками. Це товарообіг (за шість місяців 2020 року він становив 70,7 млрд грн.), обсяг сплати податків і  зборів (за перше півріччя – 7,57 млрд грн.), кількість магазинів, розвиток логістичної інфраструктури, чисельність співробітників (більш як 60 тис. осіб), мапа присутності, благодійні проєкти, створення нових робочих місць (останній фактор надзвичайно важливий для невеличких населених пунктів).

«За цими цифрами – податки, сплачені  до  державного та місцевих бюджетів, тисячі створених нових робочих місць, реалізовані національні та регіональні благодійні проєкти, а  також програми допомоги та підтримки... Сьогодні можна сміливо говорити про те, що наша команда сформувала стійку бізнес-модель, здатну відповідати на будь-які виклики сучасності! Й ми не зупиняємося!», – розповів Борис Марков, генеральний директор корпорації «АТБ».

Багато років поспіль працюючи у сфері вітчизняного ритейлу, «АТБ» став драйвером усієї галузі.  Це й не дивно. Торговельна мережа познайомила українців  із магазинами самообслуговування. «АТБ» став першим українським маркетом,  де можна було самостійно наповнювати кошик необхідними продуктами. Багато того, що сьогодні є звичною справою для будь-якого супермаркету Закарпаття, свого часу  протестували, впровадили, а в деяких випадках і розробили саме в торговельній мережі «АТБ». Це системи підвищення енергоефективності, сучасні онлайн-сервіси та диджитал-рішення, завдяки яким купівля товарів стає комфортнішою,  безпечнішою, зручнішою, а отже, більш європейською.  Компанія продовжує задавати високий темп та рівень для усієї української торгівлі. Останнім часом були реалізовані такі сміливі проєкти, як адресна доставка продуктів, перший український продуктовий інтернет-магазин «АТБ» повного циклу.

У магазинах мережі зараз встановлюють поштомати. На стадії впровадження також технологія Scan & Go, яка дозволяє покупцеві самостійно сканувати товари й  оплачувати їх в мобільному додатку.

Галина Вовчарик

 

18 серпня 2020р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів