Електронний квиток в Ужгороді: як працюватиме, де купувати і чим вигода громаді?

Ігор Іванович відзначив, що місто працювало над втіленням цього проєкту кілька років, адже електронний квиток – це вимога часу. На доручення міського голови Богдана Андріїва фахівці міської ради вивчали досвід інших міст, відвідували презентації різних систем електронного обліку. У жовтні 2018 року було визначено оператора автоматизованої системи обліку оплати проїзду на міських автобусних маршрутах загального користування, переможцем став державний «ПриватБанк». Впровадити систему могли наприкінці минулого року, але банк оголосив, що має нову розробку, більш сучасну, вона не використовується у жодному з українських міст, є унікальною та зручною у користуванні. Нова технологія дозволить жителям і гостям Ужгорода оплачувати проїзд будь-яким зручним способом – картками, смартфонами (через Google Pay або Apple Pay), через банківський додаток або ж за допомогою одноразового QR-квитка. Сервіс друку QR-квитків вже працює в pos-терміналах «ПриватБанку» у більшості торгових точок Ужгорода, загалом їх є 1280. Придбати квиток можна буде й у водія, але, вважає Ігор Фартушок, тоді його вартість має бути вищою.
Також Ігор Іванович, відповідаючи на питання, пояснив, чому не скористалися досвідом Мукачева. За його словами, було детально вивчено, як працює система у Мукачеві, відмітив, що там не досконала система продажу квитків, дуже мало точок продажу, з кожним реалізатором потрібно укладати окремий договір на продаж білетів та інкасацію коштів, встановлені турнікети є значною перешкодою в час «пік» – система спрацьовує протягом 3–5 секунд. Крім того, «Ощадбанк», який обслуговує подібну систему в Мукачеві, не має власного обладнання і в цьому транспортному проєкті виконує лише функцію банку «еквайєра», тобто лише обслуговує транзакції. Відповідно «Ощадбанк» не несе будь-яких фінансових витрат на впровадження системи і бере лише комісію за авторизовані транзакції у розмірі близько 2% від вартості квитка.
Додатковим плюсом такої системи, каже Ігор Фартушок, є також і те, що єдина система електронного квитка не ляже тягарем на міський бюджет: Ужгородська міська рада не витрачає коштів на впровадження системи обліку, отримує можливість відшкодувати кошти перевізникам за реально здійснені перевезення пільгових категорій громадян. Перевагами для перевізників у цьому випадку є чіткий обрахунок кількості перевезених пасажирів і, зокрема, пільговиків, відшкодування за здійснені перевезення протягом 6 робочих днів.
Наразі в Ужгороді у наявності 300 валідаторів нового покоління, «ПриватБанк» придбав їх для встановлення на всіх міських автобусах. Виконком Ужгородської міської ради має розглянути внесення змін до договору між банком та міською радою, і у разі позитивного голосування за проєкт рішення банк готовий протягом тижня встановити всі валідатори.
Джерело: прес-служба Ужгородської міської ради
До теми
- «Ми зупинили ворожих штурмовиків із автоматів, а далі їх розібрали на друзки наші безпілотники й арта…» Історія бійця 128-ї бригади Миколи
- «У своєму підрозділі ми живемо сім’єю – тут братерство, а не статутщина…» Історія бійця 128-ї бригади Богдана
- Урок мужності від закарпатських гвардійців: дрони, медицина і натхнення
- Від фізика до снайпера. Як шкільний вчитель став невидимим воїном Нацгвардії
- «Велика Паладь-Нодьгодош»: перше відкриття прикордонного КПП за 20 років. Як працюватиме і розвиватиметься новий пункт пропуску на Закарпатті?
- «Мені є за кого воювати – шестеро дітей. Наймолодша донька народилася минулого місяця…» Історія бійця 128-ї бригади Володимира
- «Я українець і готовий життя покласти за своїх дітей…» Історія бійця 128-ї бригади Василя
- Плямисті олені, 57 гектарів і пантокрин: ферма, якої нема більше ніде в Україні
- Петанк як реабілітація: в Ужгороді пройшов тренінг для фізіотерапевтів
- Ліф на варті кордону: чотирилапий герой Чопського загону
- Може летіти на відстань до 7 км: волонтери "Руху підтримки закарпатських військових" виготовили дрон "Горгона"
- «В пікіруючому польоті скидаю вибухівку прямо у ворожий бліндаж…» Історія бійця 128-ї бригади Романа
- «За три виїзди в мене було п’ять підривів на протипіхотних мінах…» Історія бійця 128-ї бригади Олега
- "Моє завдання як оператора БПЛА — збереження особового складу та захист держави" — нацгвардієць Мар’ян Витязь
- «Діти – моя найбільша мотивація, я тут, щоб росіяни не дійшли до мого дому…» Історія бійця 128-ї бригади Василя
- Кавування по-закарпатськи у ветеранській кав’ярні Gato: історія Михайла Кузьми “D2”
- Від сцени до лінії фронту: історія актора Мукачівського драматичного театру Євгена Човбана
- «Чи виконав я свою місію – відомстив за батька? Поки ні, буду воювати до закінчення війни…» Історія Владислава, бійця 128-ї бригади
- «Після того, як ми побачили ті звірства, які вчинили росіяни в Бучі, Бородянці, Ізюмі, головне для нас – не стати такими ж, як вони» Історія капелана Андрія
- Закарпаття спільно з Румунією та Угорщиною організує освітні заходи для школярів та вчителів
До цієї новини немає коментарів