До уваги краян: відкрито прийом заявок на участь у конкурсі предметів меблів і декору для мас-маркету MMOD (Mass Market Objective Design).

До уваги краян: відкрито прийом заявок на участь у конкурсі предметів меблів і декору для мас-маркету MMOD (Mass Market Objective Design).
В Україні дуже багато талановитих дизайнерів і архітекторів. Роботи багатьох стали лауреатами міжнародних конкурсів дизайну, і вже є приклади успішної співпраці дизайнерів меблів.

 

На жаль, результати їх праць доступні покупцеві в ціновому сегменті середній плюс і вище. При цьому обсяг меблевого массмаркета набагато більше, ніж сегменти преміум-класу. Тільки 10 Центрів Меблів торгової мережі ЕпіцентрК за 2 роки з моменту відкриття отримали виручку більше 1 мільярда гривень, про що повідомив Олександр Лук'янченко в своїй доповіді на Міжнародній конференції меблевого рітейлу Retail Day 25 липня 2018, що за його оцінками становить 7% ринку. Думки лідерів онлайн-ринку меблів MebelOK.com і Dybok.ua збігаються з думкою оффлайн рітейлерів в тому, що на ринку немає брендів і немає імен, відомих споживачеві.

Масс-маркет меблів в Україні

Аудиторія, яка купує меблі в сегментах середній і Нижче, величезна. Наприклад, сумарна відвідуваність меблевих інтернет-магазинів в Україні - це більше 6000000 користувачів щомісяця. Тільки на сторінках сайту МебельОК за серпень 2018 було близько 700 тисяч користувачів. При цьому частка e-commerce оцінюється в 7-8% загального обсягу ринку.

Згідно дорожньої карти конкурентоспроможного розвитку меблевої галузі в Україні, підготовленій Європейським Банком Реконструкції та Розвитку, обсяг меблевого виробництва в Україні в 2016 році склав 13 млрд. грн. з ростом на 2017 більше 10%. При цьому частки середнього і низького цінових сегментів становлять 85%.

Світова практика предметного дизайну мас маркету

Ще в 1948 році в США був проведений перший конкурс предметного дизайну недорогих меблів в США "The International Low-Cost Furniture Competition". Результатом цього заходу стали відомі моделі стільців і столів, які досі прикрашають інтер'єри по всьому світу і виробляються мільйонними тиражами. Концерт ІКЕА регулярно проводить конкурси разом з відомими дизайнерами світу з метою отримати цікаві ідеї. Кожен предмет меблів в магазинах IKEA має автора, який отримав або продовжує отримувати свою винагороду.

Цілі та умови конкурсу MMOD

Конкурс MMOD організований об'єднанням рітейлерів, виробників меблів і продавців комплектуючих з метою створити бестселери на українському меблевому ринку, які будуть винайдені, протестовані, вироблені та продані широкому колу споживачів в Україні.

До участі в конкурсі запрошуються професіональні дизайнери, конструктори та архітектори, а також студенти, які готові надати ідеї предметів меблів та декору в наступних номінаціях:

  1. М'які меблі (диван, крісло);
  2. Стілець, стіл;
  3. Кухні;
  4. Освітлення;
  5. Предмети меблів для smart-квартир;
  6. Предмети декору.

MMOD за сприяння Київського міжнародного Контрактового ярмарку та підтримки Української Асоціації Меблевиків проходитиме у 2 етапи: 

1-й етап: презентація концептів на меблевій виставці в Києві Design Living Tendency 2018 17-20 жовтня 2018. Роботи на 1-й етап будуть відібрані з числа заявок організаторами конкурсу.

2-й етап: презентація розроблених прототипів з числа номінантів 1-го етапу конкурсу на Міжнародній меблевій виставці KIFF-2019 27 лютого-2 березня 2019, де будуть обрані найкращі. Переможці конкурсу отримають грошові призи, а також можливість укладення меморандумів про співпрацю з виробниками і рітейлерами меблів.

Призовий фонд конкурсу становить 10000 євро. Заявки на участь у конкурсі приймаються до 15.10.2018 року. Детальна інформація про конкурс на сайті www.mmod.org.ua

 

27 вересня 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів