Kasta.ua запустила конкурс студентських есе

Kasta.ua запустила конкурс студентських есе

 

Компанія Kasta.ua займає лідируюче місце в Україні з продажів одягу та взуття. Крім того, починаючи з 2018 року, компанія стала повноцінним маркетплейсом, що дозволило значно розширити асортимент товарних пропозицій, зробивши його значно багатшим і різноманітнішим.

Нещодавно компанія запустила конкурс студентських есе https://kasta-students.com.ua/, основною метою якого є всебічний розвиток студентів та їх творчого потенціалу. Крім того, таким чином організатори мають намір привити навички прийняття оперативних та дієвих рішень в нестандартних і нетипових ситуаціях.

Грант від Kasta.ua доступний для всіх студентів вишів, у тому числі і закарпатських, - незалежно від спеціальності та форми навчання. Для участі потрібно всього-лише зареєструватись, заповнивши просту онлайн-форму.

Тематика та вимоги

Kasta.ua пропонує студентам українських вишів, котрі виявили бажання взяти участь у конкурсі, написати есе на тему: «Карантин і криза - виклик або нова можливість для України».

Вимоги до робіт доволі прості: тексти можна писати як українською, так і російською, обсягом не більше 5 сторінок формату А4 (шрифт Times New Roman, кегль 12). Крім того, конкурсант повинен чітко дотримуватись правил орфографії, а при використанні цитат чи джерел, обов’язково вказувати на них посилання.

До есе слід додати супровідного листа з соціальною інформацією про конкурсанта та його куратора, а також контактними даними (мобільний телефон, електронна пошта).

Умови участі в гранті

Найперше студент повинен обрати собі куратора з-поміж викладачів вишу, позаяк організатор конкуру приймає лише ті роботи, що виконані спільно з куратором. До речі, викладач-куратор може курирувати до семи студентів, а от останні мають право подати лише одну заявку на участь у гранті.

Крім того, ВНЗ, студенти якого братимуть участь у гранті, повинен на своєму офіційному веб-сайті опублікувати інформацію про грант, зокрема:

  • Назву та логотип конкурсу
  • Лінк на сторінку з правилами участі в гранті
  • Логотип Kasta.ua, як організатора, та посилання на його сайт
  • Електронну скриньку координатора проєкту

У разі недотримання вимог з боку вищого навчального закладу, організатор конкурсу не розглядатиме заявку, подану студентом даного вишу.

Ключові критерії оцінювання есе

В першу чергу члени журі звертають увагу на відповідність есе запропонованій тематиці та наскільки логічно побудований авторський текст. Окрім того, оцінюється загальна гуманітарна ерудиція, культура письма, системність та послідовність, зв’язність та грамотність написання.

Ще одним важливим критерієм є нестандартний підхід до теми, а також інноваційність запропонованих рішень.

Призовий фонд та терміни подачі заявок

Загалом передбачено три призові місця, а відтак студент, що займе перше місце, отримає 16 тис грн. Приз за друге місце складає 14 тис грн, а за третє – 10 тисяч гривень. Варто відзначити, що призові діляться порівну між студентом-призером та його куратором. Наприклад, якщо конкурсант займає перше місце, де сума призових складає 16 000 грн, він отримає 8000 грн, а решту коштів (також 8000 грн) – його куратор.

Студентські роботи потрібно надіслати на електронну скриньку організатора конкурсу до 20 травня включно. Церемонія нагородження переможця та призерів відбудеться 2 червня 2020 року.

Цікаві факти про Kasta.ua

Компанія чимало зусиль докладає до реалізації всіляких проектів, зокрема:

  1. У 2012 році першою з e-commerce-компаній вийшла на вітчизняне телебачення з відеороликом під назвою «Ти хотіла, я купила» (категорія «Одяг та взуття»), що одразу ж став вірусним у мережі Інтернет;
  2. Компанія є лідером з масштабних розпродажів (проєкти BlackFriday та HappyKastaDay);
  3. В першій половині 2014 року Kasta.ua разом з популярною виконавицею Настею Каменських запустили випуск одягу та аксесуарів під маркою «NKsport»;
  4. Влітку 2017 року вперше у Східній Європі був реалізований проєкт «See now / Buy now», котрий дає змогу потенційним клієнтам оформляти покупку одягу та взуття прямо з подіуму Fashion шоу;
  5. Відома українська телеведуча Маша Єфросініна та Kasta.ua спільно заснували та запустили бренд одягу «Mashsh», котрий можна придбати лише на сайті Каста.

 

01 травня 2020р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів