Забюрократизована система регулювання тарифів призвела до того, що на Закарпатті перевізники працюють у збиток
На сьогоднішній прес-конференції, яка відбулася в Ужгородському прес-клубі, журналістам розповіли про тарифи на проїзд у громадському транспорті Ужгорода.
Таким чином, у місті стартувало громадське обговорення цієї теми.
Голова Асоціації перевізників «Закарпатавтотранс» Олександр Воронін розповів: «Ми прагнемо прийняти зважене рішення. Проблема, які піднімаємо сьогодні, актуальна не тільки для Ужгорода, а й для всієї області. Сьогодні всі перевізники борються за те, щоб підприємства працювали, щоб перевезення здійснювалися. Ми розуміємо, що, на превеликий жаль, підвищення тарифів – тупиковий шлях. Завжди повинна бути найдена та золота середина, коли пасажир має можливість оплатити свій проїзд і отримати транспортну послугу, а перевізник має можливість за ці гроші організувати якісне перевезення. Цю золоту середину треба шукати». Відтак, пан Воронін навів приклад: «В області минулої суботи вирішено підвищити тариф на міжміські перевезення. Новий тариф затверджувався 6,5 місяців. Він включає ціну солярки 16-17 грн. Але сьогодні її ціна вже становить від 27 до 29 грн! Як сьогодні покрити ці 10 грн, на які зросла ціна? Неповоротка система регулювання тарифів призводить до того, що перевізник постійно працює у збиток і наздоганяє ціни, які наздогнати насправді не може. Якби система не була настільки забюрократизована, то можна було б впроваджувати гнучкі тарифи, зокрема, сезонні. Наприклад, зменшувати тариф, коли зростає пасажиропотік, на вихідні чи передсвяткові дні тощо. Це не означає вакханалії тарифів, адже є об’єднання, громадські організації, через які можна спокійно регулювати тариф. «На частині маршрутів перевізники сьогодні перевозять людей, але працюють безплатно. Хтось із вас буде працювати безплатно?», - апелює керівник Асоціації перевізників «Закарпатавтотранс» О. Воронін до присутніх.
До цієї новини немає коментарів