Два роки роботи Центру обслуговування клієнтів ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Tolk) в Ужгороді
Створений потужною командою фахівців у сфері енергетики, забезпечений фаховою підтримкою на всіх рівнях ЦОК надає послуги сотням тисяч мешканців Ужгорода та Ужгородського району.
«Десятки звернень щодня, сотні фахових консультацій щомісяця – наш Центр обслуговування клієнтів надає численні послуги у сфері постачання електроенергії, – каже керівник Цжгородського ЦОКу Ярослав Габор. – Приймаємо побутових та непобутових споживачів, укладаємо угоди, консультуємо з приводу нарахувань, допомагаємо розібратися в складних питаннях електропостачання. Намагаємось забезпечити високий рівень обслуговування, адже головне в нашій роботі – задоволений клієнт».
Наталія Німець, директорка ТОВ «Закарпаттяенергозбут» (Група Tolk) вважає, що високих показників у роботі Ужгородського ЦОК не вдалося б забезпечити без потужної команди професіоналів.
«Вдячна кожному, хто впродовж усього часу працює в команді, хто вкладає в нашу нелегку, але таку відповідальну роботу всю душу. Саме завдяки вашій копіткій праці нам вдається в нелегких нинішніх умовах виконувати найважливішу місію – давати людям світло й тепло. Впевнена у вашій успішній роботі і в майбутньому. Разом розвиваємось та рухаємось до Перемоги!»
Ужгородський Центр обслуговування клієнтів приймає споживачів за адресою: м. Ужгород, вул. Крилова, 10.
Графік роботи: понеділок - п'ятниця з 08:00 до 18:00.
Контактні номери телефонів: (0312) 61-25-75, (0312) 42-99-41
Адреса для листування: [email protected]
Звертайтесь, приходьте, фахівці Ужгородського ЦОК завжди нададуть кваліфіковану допомогу та консультацію!
До теми
- Оплачуєте рахунок за електроенергію через термінал? Переконайтеся, що обираєте правильні реквізити!
- Tolk нагадує населенню: при оплаті рахунків за електроенергію перевіряйте реквізити для оплати
- Графік відключенння світла на завтра, 9 грудня
- Закарпаттяобленерго пояснило, чому відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- Включно по 3 грудня можна передавати показники електролічильника. Не баріться!
- У який із п’ятьох визначених днів краще передавати показники лічильника?
- «Закарпаттяобленерго» роз’яснює, чому іноді може відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- Як перевірити свою чергу ГПВ на сайті «Закарпаттяобленерго»?
- Закарпаттяобленерго нагадує про крутий сервіс: «Відсутня електроенергія? Дізнайтесь причину на цей час»
- Як перевірити свою чергу ГПВ в чат-боті «Закарпаттяобленерго»?
- По 3 листопада: триває період передачі показів електролічильника
- У який із визначених днів краще передавати показники лічильника?
- Скільки часу необхідно зберігати паперові рахунки і чи потрібно їх зберігати взагалі?
- 3 жовтня - останній день, щоб передати показники електролічильника
- Не буде обстрілів — буде світло. Чи повернуться графіки відключень восени та взимку?
- Збій у програмному забезпеченні: Закарпаттяенергозбут пояснює, чому споживачі отримали дивні смс про стан рахунку
- ПрАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує: по 3 серпня слід передавати показання електролічильника
- Як закарпатцям дізнатись причину відсутності електроенергії в реальному часі?
- Коли споживачі отримають рахунки за електроенергію за новими цінами?
- Почались літні канікули! Просимо дорослих нагадати дітям основні правила електробезпеки
До цієї новини немає коментарів