Який вплив має освітній проект STEM is FEM на вибір навчання українок

Який вплив має освітній проект STEM is FEM на вибір навчання українок
Партнер Roosh Сергій Токарєв розповів про переваги STEM is FEM

 

Активності українського освітнього проекту STEM is FEM мають суттєвий вплив на старшокласниць та допомагають їм у виборі майбутньої професії. Більше половини учасниць зазначили, що після проходження курсу, вони прийняли рішення змінити напрямок подальшого навчання. Про це розказала Єлізавета Коренко – голова проекту. 

STEM is FEM проводить популяризацію серед українських дівчат різних напрямків у галузі STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics). Наприкінці 2023 року команда проекту провела опитування та дізналася про їхні вподобання та потреби. І виявилося, що активності STEM is FEM вплинули на вибір навчання більшості учасниць, а 17% дівчат взагалі вирішили кардинально змінити напрямок. 

Особливості та переваги проекту

«Найчастіше до спільноти STEM is FEM долучаються дівчата віком від 16 до 20 років. Тож ми можемо побачити, як після завершення вони вступають в університети та отримують свої перші завдання у галузі STEM. Проект створено для того, аби молоді українки надихалися на досягнення своїх мрій та долали гендерні стереотипи. Такі освітні активності генерують нове покоління фахівчинь у галузях науки та технологій», – говорить ініціатор проекту Сергій Токарєв

У 2023 році STEM is FEM отримав звання «Почесний амбасадор України в сфері науково-освітньої дипломатії» від Міністерства закордонних справ. У цьому ж році на участь у проекті подали заявки понад 4000 українок. 

«Проведене опитування показало, що 96% дівчат хотіли б навчатися в успішної жінки-менторки, яка б ділилася з ними досвідом та знаннями. А 97% учасниць прагнуть пройти стажування в тих галузях, які вони обрали. Завдяки ініціативам STEM is FEM дівчата часто отримують подібні пропозиції», – додає Сергій Токарєв

Як приклад, інвестор наводить освітній курс з урбаністики, який було проведено у 2023 році. Серед випускниць була присутня Рената Сейфулліна, яка після проекту вирішила перевестись до Харківської школи архітектури. До цього вона навчалася на інженерку-будівельницю у Львівській політехніці. 

Серед інших учасниць курсу «Урбаністки» були присутні Наталя Люклян, Дар’я Коваль та Анфіса Кайда. Вони стажувалися у громадській організації UrbanReform, відвідували Охтирку, яка постраждала через повномасштабне вторгнення рф, і допомагали у розробці генплану міста. Сергій Токарєв вважає, що таке стажування є прикладом залучення молоді до відбудови країни. ІТ-бізнесмен наголошує, що якісне відновлення українських міст можливе лише завдяки залученню фахівців з різним досвідом.

За словами учасниць проекту STEM is FEM, подібні освітні заходи роблять можливим обрати майбутній напрямок навчання та визначитися з професією. Спільнота дозволяє краще пізнати себе та мотивує розвиватися у сфері STEM.

 

02 лютого 2024р.

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів