Енергопостачальна компанія на Закарпатті пропонує низку вакантних посад

Енергопостачальна компанія на Закарпатті пропонує низку вакантних посад
Шукаємо працьовитих, відповідальних, комунікабельних фахівців, які хочуть працювати в потужній команді й не бояться використовувати власний досвід і знання та вивчати нове. ТОВ «Закарпаттяенергозбут» пропонує різноманітні вакансії, причому потрібні спеціалісти у різних районах області.

 

Ужгородський Центр обслуговування клієнтів має вакантні посади менеджера й фахівця по роботі зі споживачем, зокрема, шукаємо двох працівників для роботи в Ужгороді й трьох – у  Великому Березному. Фахівці потрібні і в Хусті й Тячеві. А в Ужгороді шукаємо ще й оператора кол-центру, тож будемо раді комунікабельним, активним людям.  

Знайомтеся з вимогами й телефонуйте нам – з задоволенням поспілкуємося!

 Фахівець по роботі зі споживачем. Вимоги:

  • освіта відповідного напряму підготовки;
  • впевнений користувач ПК (пакет офісних програм Excel, Word);
  • додатковою перевагою буде досвід роботи в енергетичній сфері;
  • здатність працювати з великим обсягом інформації;
  • навички комунікації, аналізу, обробки, структурування;
  • прагнення до професійного і особистого розвитку.
  • грамотність, відповідальність, ініціативність, комунікабельність, уважність, бажання вдосконалюватись, навчатись, працювати в команді, самоорганізованість, багатозадачність.

 Менеджер по роботі зі споживачем. Вимоги:

  • освіта відповідного напряму підготовки;
  • впевнений користувач ПК (пакет офісних програм Excel, Word);
  • здатність працювати з великим обсягом інформації;
  • навички комунікації, аналізу, обробки, структурування;
  • прагнення до професійного і особистого розвитку.
  • грамотність, відповідальність, ініціативність, комунікабельність, уважність, бажання вдосконалюватись, навчатись, працювати в команді, самоорганізованість, багатозадачність.

В обов’язки фахівців та менеджерів товариства входить, зокрема, підготовка та подання звітності за напрямком роботи за відповідними формами, прийом споживачі та надання їм компетентних та кваліфікованих консультацій і роз’яснень тощо.

Оператор кол-центру. Вимоги:

  • Вища, неповна вища, середня спеціальна освіта.
  • Відповідальність, комунікабельність та енергійність.
  • Вміння слухати, навички спілкування з людьми по телефону,
  • мислення орієнтоване на споживача.
  • Працювати в команді, здатність виконувати багато різних завдань,
  • вирішувати конфлікти, оперативно реагувати на вхідні звернення
  • споживачів електричної енергії, що надходять через засоби
  • телекомунікації (телефон, електронна пошта, форма зворотного
  • зв’язку на сайті товариства).
  • Вільне володіння українською мовою.
  • Навички роботи на комп’ютері (MS Office, БД).

 Обов’язки: забезпечує прийом вхідних звернень споживачів електричної енергії, що надходять через засоби телекомунікації (телефон, електронна пошта, форма зворотного зв’язку на сайті товариства) та обробляє їх відповідно до визначених алгоритмів обслуговування та стандартів роботи операторів кол-центру. 

Умови праці: 

  • повний робочий день: Пн-Чт 08:00- 17.00, Пт- 08:00-16.00,
  • перерва з 12:00 до 12:48, Сб, Нд- вихідний;
  • можливість професійного та кар'єрного зростання;
  • оплачувана відпустка;
  • робота в команді професіоналів;
  • офіційне працевлаштування. 

Детальніше ознайомитися з  умовами та особливостями праці можна під час співбесіди з керівником підрозділу. Проконсультуємо за номерами телефонів: 

  • центральний офіс: (0312) 61-71-00, (0312) 429927
  • Центри обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log 

 Слідкуйте за нашими вакансіями:

 Звертайтеся, ми раді новим співробітникам у команді!

 

28 січня 2024р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів