Двері Пунктів незламності Групи Tolk завжди відкриті для тих, хто потребує допомоги
На підтримку державної ініціативи Група компаній Tolk у 2022 році відкрила у власних центрах обслуговування клієнтів “Пункти Незламності відповідального бізнесу”. Там, під час відключень електроенергії через ворожі атаки на енергосистему України, відвідувачі завжди могли зарядити свої гаджети, скористатися інтернетом та просто зігрітися гарячим чаєм зі смаколиками.
Зараз, завдяки героїчній праці енергетиків та захисту ЗСУ, процес постачання електроенергії стабілізувався, і держава ініціювала згортання таких пунктів по Україні, переводячи їх у режим “готові до роботи”. Група Tolk доєднується до загального вектору, при цьому залишає двері своїх пунктів незламності відкритими для тих, хто потребуватиме підтримки.
“Ми, як соціально відповідальний бізнес, вирішили продовжити надання додаткових послуг нашим клієнтам й просто відвідувачам. Всі вони, як й раніше, можуть безплатно скористатися інтернетом, зарядити свої мобільні телефони та павербанки, відправити допис рідним й навіть віддалено повчитись або попрацювати у комфортних умовах”, – відзначив СЕО Групи Tolk Володимир Крупко.
Наразі “Пункти Незламності відповідального бізнесу” працюють у 8 центрах обслуговування клієнтів Групи Tolk. Чотири у Волинській області – Луцькому, Ковельському, Маневицькому та Нововолинському центрах та чотири у Закарпатті – в Ужгородському, Мукачівському, Хустському та Тячівському (у місті Рахів) ЦОКах.
Усі витрати з функціонування пунктів та надання послуг для відвідувачів взяли на себе компанії Групи. Пункти працюють за графіком роботи ЦОКів.
До теми
- Оплачуєте рахунок за електроенергію через термінал? Переконайтеся, що обираєте правильні реквізити!
- Tolk нагадує населенню: при оплаті рахунків за електроенергію перевіряйте реквізити для оплати
- Графік відключенння світла на завтра, 9 грудня
- Закарпаттяобленерго пояснило, чому відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- Включно по 3 грудня можна передавати показники електролічильника. Не баріться!
- У який із п’ятьох визначених днів краще передавати показники лічильника?
- «Закарпаттяобленерго» роз’яснює, чому іноді може відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- Як перевірити свою чергу ГПВ на сайті «Закарпаттяобленерго»?
- Закарпаттяобленерго нагадує про крутий сервіс: «Відсутня електроенергія? Дізнайтесь причину на цей час»
- Як перевірити свою чергу ГПВ в чат-боті «Закарпаттяобленерго»?
- По 3 листопада: триває період передачі показів електролічильника
- У який із визначених днів краще передавати показники лічильника?
- Скільки часу необхідно зберігати паперові рахунки і чи потрібно їх зберігати взагалі?
- 3 жовтня - останній день, щоб передати показники електролічильника
- Не буде обстрілів — буде світло. Чи повернуться графіки відключень восени та взимку?
- Збій у програмному забезпеченні: Закарпаттяенергозбут пояснює, чому споживачі отримали дивні смс про стан рахунку
- ПрАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує: по 3 серпня слід передавати показання електролічильника
- Як закарпатцям дізнатись причину відсутності електроенергії в реальному часі?
- Коли споживачі отримають рахунки за електроенергію за новими цінами?
- Почались літні канікули! Просимо дорослих нагадати дітям основні правила електробезпеки
До цієї новини немає коментарів