Закарпатці повинні перевірити та оновити персональні дані у свого постачальника електроенергії. Чому?

Закарпатці повинні перевірити та оновити персональні дані у свого постачальника електроенергії. Чому?

 

Як відомо, наразі по всій Україні триває перехід на єдину енергетичну базу даних – інформаційно-комунікаційну платформу Датахаб. У зв’язку з цим усі побутові споживачі повинні перевірити та оновити персональні дані у свого постачальника електроенергії. Цей обов’язок передбачений законодавством - постановою НКРЕКП №604 від 14.06.2022: http://bit.ly/3Iay2Ox.

Що це таке і для чого потрібно?

Датахаб – це централізована платформа обміну інформацією, на якій відбуватиметься інформаційний обмін даними комерційного обліку (показами лічильників), адміністрування процесів зміни електропостачальника, припинення електропостачання тощо. 

Компанії Групи Tolk теж активно працюють у системі Датахаб. Але для забезпечення правильного відображення даних закликаємо  споживачів обов’язково звірити дані у свого електропостачальника та, у разі розбіжностей чи відсутності персональних даних, оновити необхідну інформацію.

Які дані потрібно оновити?

  • дані про особу, за якою відкритий особовий рахунок (прізвище, ім’я, по-батькові);
  • реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
  • серію та номер паспорта або номера ID-картки.

Цю інформацію можна надати, звернувшись будь-яким зручним для вас способом до своїх постачальників електроенергії: ТОВ «Закарпаттяенергозбут»: https://zakarpatzbut.energy/

Важливо: обробка персональних даних відбуватиметься із чітким дотриманням Закону України «Про захист персональних даних».

Вдячні за співпрацю! Розвиваємось і відбудовуємо Україну!

 

22 березня 2023р.

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів