Закарпатці повинні перевірити та оновити персональні дані у свого постачальника електроенергії. Чому?
Як відомо, наразі по всій Україні триває перехід на єдину енергетичну базу даних – інформаційно-комунікаційну платформу Датахаб. У зв’язку з цим усі побутові споживачі повинні перевірити та оновити персональні дані у свого постачальника електроенергії. Цей обов’язок передбачений законодавством - постановою НКРЕКП №604 від 14.06.2022: http://bit.ly/3Iay2Ox.
Що це таке і для чого потрібно?
Датахаб – це централізована платформа обміну інформацією, на якій відбуватиметься інформаційний обмін даними комерційного обліку (показами лічильників), адміністрування процесів зміни електропостачальника, припинення електропостачання тощо.
Компанії Групи Tolk теж активно працюють у системі Датахаб. Але для забезпечення правильного відображення даних закликаємо споживачів обов’язково звірити дані у свого електропостачальника та, у разі розбіжностей чи відсутності персональних даних, оновити необхідну інформацію.
Які дані потрібно оновити?
- дані про особу, за якою відкритий особовий рахунок (прізвище, ім’я, по-батькові);
- реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП);
- серію та номер паспорта або номера ID-картки.
Цю інформацію можна надати, звернувшись будь-яким зручним для вас способом до своїх постачальників електроенергії: ТОВ «Закарпаттяенергозбут»: https://zakarpatzbut.energy/
Важливо: обробка персональних даних відбуватиметься із чітким дотриманням Закону України «Про захист персональних даних».
Вдячні за співпрацю! Розвиваємось і відбудовуємо Україну!
До теми
- Побутові жировловлювачі: Де обрати найкраще рішення
- Чому побутову техніку та електроніку краще купувати в магазині Avic
- Що робити, коли не влаштовує постачальник газу, як його змінити
- Порядок нарахування пільг та субсидій за цінами на електроенергію залежно від обсягів споживання
- Закарпаттяенергозбут попереджає: окремим категоріям споживачів потрібно до 1 січня 2021 року укласти нові договори
До цієї новини немає коментарів