В Ужгороді стартував конкурс для креативної молоді

В Ужгороді стартував конкурс для креативної молоді
Управління у справах культури, молоді та спорту Ужгородської міської ради оголошує конкурс для креативної молоді міста із можливістю отримати 3 безкоштовні місця на офлайн-курс із маркетингу TargetGym від проєкту PROкачка, - інформує Ужгородська міська рада.

 

Це інтенсивний навчальний курс, який розроблений для тих, хто хоче знати, як ефективно рекламувати свій бізнес чи бізнес своїх клієнтів за допомогою цілеспрямованої реклами в соціальних мережах та інтернеті. Охоплює широкий спектр тем: від основ таргетування та визначення аудиторії до стратегічного планування рекламної кампанії, включаючи створення фото- та відеоконтенту, дизайну, копірайтингу та візуального оформлення сторінок.

Умови конкурсу: розробити презентацію власного проєкту для молоді Ужгорода. Це може бути один або декілька заходів культурного, освітнього, спортивного, розважального напрямку; ідея щодо вдосконалення роботи управління культури, молоді та спорту Ужгородської міської ради; інші рекламні активності.

Форма презентації – довільна. Найкращі роботи визначить журі. Троє переможців стануть учасниками курсу «TargetGym» від академії маркетингу PROКачка. Більше про програму курсу можна дізнатись тут: https://prokachka.pr2agency.com

Надсилайте свої роботи до 1 квітня на адресу [email protected]

 

21 березня 2023р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів