Закарпаттяенергозбут запровадило послугу оплати рахунків через термінал за допомогою штрих-коду
Нещодавно за запитом ТОВ «Закарпаттяенергозбут» одна з банківських установ області розробила спеціальне програмне забезпечення, за допомогою якого через термінали банку можна буквально за лічені секунди оплатити рахунок за спожиті енергоносії, не витрачаючи при цьому купу часу на введення реквізитів, номерів рахунку вручну.
«У багатьох терміналах споживачам доводиться вручну набирати той же таки номер розрахункового рахунку, коди, свої особисті реквізити для того, щоб оплатити рахунок. Це займає справді багато часу, людина нерідко помиляється і доводиться повторно вводити цифри чи по кілька разів звіряти їх, і це справді незручно, – коментує начальник Ужгородського Центру обслуговування клієнтів Ярослав Габор. – Саме тому адміністрація ТОВ «Закарпаттяенергозбут» прийняла рішення спільно з банківськими установами розробити зручний сервіс, який би автоматично «підтягував» усі реквізити постачальника та споживача, і останньому лишалося б тільки внести кошти. В рамках такої ідеї ми вже встановили два термінали в Хустському та Ужгородському ЦОКах і пропонуємо споживачам користуватися ними».
Фактично зараз споживачі, які приходять до Центру обслуговування клієнтів можуть взяти рахунок, отриманий поштою, чи роздрукувати його в ЦОК і одразу на місці буквально за хвилину провести оплату. Для цього достатньо піднести квитанцію до спеціального сканера, що встановлений на фасаді терміналу, який «зчитує» всю інформацію та «підтягує» зі своєї бази всі реквізити компанії та ідентифікаційні дані клієнта. Кілька секунд очікування – і на екрані з’являються всі дані, які можна легко звірити з інформацією в рахунку, а відтак внести кошти через спеціальний приймач. У разі потреби фахівці ЦОК супроводжують клієнтів та допомагають їм.
Сервіс уже отримав численні позитивні відгуки і найкращим свідченням ефективності його роботи є значний рух коштів через згаданий термінал.
Наразі фахівці компанії спільно з партнерами вивчають можливості розширення послуги на інші ЦОКи та поширення досвіду серед інших компаній.
ТОВ «Закарпаттяенергозбут» щиро вдячне всім споживачам за довіру: ми робимо все для того, щоб вам було зручно співпрацювати з нами!
Пресслужба ТОВ «Закарпаттяенергозбут»
До теми
- Енергосистема Закарпаття готова до зимового періоду: брифінг в ОВА
- По 3 листопада: триває період передачі показів електролічильника
- У який із визначених днів краще передавати показники лічильника?
- Як за допомогою програми «Національний кешбек» розрахуватись за електроенергію?
- Скільки часу необхідно зберігати паперові рахунки і чи потрібно їх зберігати взагалі?
- 3 жовтня - останній день, щоб передати показники електролічильника
- Названо 5 популярних міфів про економію електроенергії: вони не працюють
- Не буде обстрілів — буде світло. Чи повернуться графіки відключень восени та взимку?
- «Закарпаттяобленерго» роз’яснює, чому іноді може відбуватися зміна фактичного часу включення/відключення світла за чергою
- По 3 вересня триває період передачі показань електролічильника, не забудьте!
- В Україні сьогодні, 19 серпня, повертаються відключення світла. "Закарпаттяобленерго" оприлюднило графік
- Збій у програмному забезпеченні: Закарпаттяенергозбут пояснює, чому споживачі отримали дивні смс про стан рахунку
- ПрАТ «Закарпаттяобленерго» нагадує: по 3 серпня слід передавати показання електролічильника
- Як закарпатцям дізнатись причину відсутності електроенергії в реальному часі?
- Коли споживачі отримають рахунки за електроенергію за новими цінами?
- Почались літні канікули! Просимо дорослих нагадати дітям основні правила електробезпеки
- Уряд підвищив тариф на електроенергію для населення до 4,32 грн/кВт*год
- Закарпаттяобленерго: як попередити нещасні випадки внаслідок ураження електричним струмом серед населення
- В Ужгороді вчать дітей у школах, як вдумливо використовувати електроенергію
- Житлова субсидія на неопалювальний сезон: кому призначають автоматично, а кому – за особистим зверненням
До цієї новини немає коментарів