Економія часу та ресурсів: як на Закарпатті компанії запроваджують шеринг документів через "Дію"

Шеринг завірених копій цифрових документів через застосунок «Дія» - новий сервіс в «Закарпаттяенергозбуті». Відтепер користувачам не обов’язково мати біля себе паспорт чи ідентифікаційний код – достатньо поділитися електронним варіантом. В центрах обслуговування клієнтів споживач сканує QR-код – і ділиться необхідним документом.

 

Розробка нових сервісів для зручності споживачів, діджиталізація залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності компаній групи Тоlk, до якої входить і товариство «Закарпаттяенергозбут». Запроваджений сервіс шерингу документів через "Дію" – це продовження обраної Групою компаній Толк напряму на цифрову трансформацію, каже директорка товариства Наталія Німець.

Можливість шерингу документів через "Дію" спростить співпрацю підприємства зі споживачами, суттєво скоротить час на відвідування центрів нашими споживачами та одночасно полегшить роботу працівникам ЦОК, стверджують в ТОВ "Закарпаттяенергозбут".

"Також це зекономить ресурси на використання паперу при копіюванні документів. Крім того, інтеграція з «Дією» робить процеси зручнішими, і споживачі більше не хвилюватимуться про забуті вдома документи, достатньо при зверненні до ЦОКу передати паспорт, ідентифікаційний код до нас через «Дію». Кілька хвилин – і завірені копії в товариства, і можна здійснювати правочини. Це дуже зручно", - коментує ди ректорка ТОВ "Закарпаттяенергозбут" Наталія Німець.

А загалом, від моменту створення Група компаній Тоlk працює над розробкою та впровадженням сучасних сервісів, які були би корисними для споживачів, полегшували б їхнє спілкування з товариством, економили час тощо.

"Так, для побутових та непобутових споживачів ми створили електронну абонентську книжку, в якій можна в реальному часі переглядати споживання електроенергії чи природного газу, сформувати рахунок для сплати за електроенергію та природній газ, роздрукувати такі у разі потреби, сплачувати побутовим споживачам за спожиті енергоресурси БЕЗ КОМІСІЇ, контролювати надходження коштів тощо, - каже очільниця підприємства. - У нас працюють онлайн-сервіси для оплати рахунків за спожиті енергоносії – за їхньою допомогою можна буквально за хвилини розрахуватися, не відвідуючи банки, термінали тощо. У Центрах обслуговування клієнтів у нас працює електронна черга, наші фахівці приймають заяви онлайн, більшість питань так само ми вирішуємо навіть без присутності споживача". 

Ця послуга запроваджена буквально тиждень тому, але в товаристві переконують, що вже мають 5 фактів передачі документів до товариства через "Дію". "Сподіваємося, споживачі оцінять сервіс і в майбутньому користуватимуться ним активно", - каже Наталія Німець.

Більше дивіться на відео:

 

25 червня 2022р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів