"Супермаркетизація" Закарпаття розпочалася - після "Сільпо" на ринок виходить "Велика Кишеня"
Як вже повідомляв журнал "Агроогляд: овочі та фрукти", на ринок Закарпаття, врешті, почали виходити загальнонаціональні мережі супермаркетів
Трохи більше місяця тому перший магазин в Ужгороді відкрила мережа супермаркетів "Сільпо" і відразу оголосила про плани відкриття наступного магазину вже в середині квітня 2006 р.
Тепер, за інформацією Людмили Дзямко, фахівця з ринкової інформації Проекту аграрного маркетингу, на ринок планує виходити мережа супермаркетів "Велика Кишеня". Планується, що мережа відкриє перший магазин на місці попереднього супермаркету "Континент". Якщо на початку року в м. Ужгород працювало лише 3 супермаркети, то зараз їх вже 5, а до кінця року їх кількість має збільшитися до 9. В інших великих містах області, таких як Мукачеве та Берегове, теж активно відбувається відкриття супермаркетів з торговою площею понад 1000 кв. м.
На думку Л.Дзямко, на збільшення кількості супермаркетів в області значною мірою впливає географічне розміщення Закарпаття. Адже область має кордони з 4 країнами Центральної Європи, такими як Румунія, Словаччина, Угорщина та Польща. Ціни на більшість товарів у цих країнах значно вищі, ніж в Україні, що стимулює прикордонну торгівлю. У вихідні до супермаркетів регіону приїздить дуже багато словаків та угорців. У результаті значного попиту на продукти з боку іноземних туристів ціни на деякі продукти харчування в Закарпатській області інколи перевищують ціни в столиці України.
В той же час, розвиток торгових мереж і значний попит на продукти харчування значно збільшують можливості для професійних виробників плодоовочевої продукції. Деякі з них вже зараз починають пристосовувати своє виробництво до вимог супермаркетів, завдяки чому отримують вищу ціну на продукцію та надійний і перспективний канал збуту вирощених овочів, фруктів та ягід.
До цієї новини немає коментарів