«Червона» зона: правила відвідування електропостачаника - Закарпаттяенергозбут 

«Червона» зона: правила відвідування електропостачаника - Закарпаттяенергозбут 
Від сьогодні, 11 лютого 2022, на території Закарпатської області встановлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки.

 

Відповідне рішення 8 лютого було прийняте на позачерговому засіданні Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій (https://bit.ly/3Lr1Tli )  

Як передбачено постановою КМУ №1236 від 09.12.2020 р. «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» (https://bit.ly/3HCCgLP), на території регіонів, на яких установлений «червоний» рівень епідемічної небезпеки, забороняється приймання відвідувачів суб’єктами господарювання, які провадять діяльність у сфері торговельного і побутового обслуговування. Це обмеження не застосовується за умови наявності у всіх учасників (відвідувачів, користувачів):

·       негативного результату тестування на COVID-19 методом ПЛР або

·       експрес-тесту на визначення антигена коронавірусу SARS-CoV-2, яке проведене не більш ніж за 72 години до відвідування закладу, або

·       документа, що підтверджує отримання повного курсу вакцинації, або

·       одужання особи від зазначеної хвороби (за наявності підтвердження).

Отже, споживачам, які мають вищенаведені документи, при відвідуванні Центрів обслуговування клієнтів товариства слід:

  • дотримуватися вимог кількості одномоментного перебування відвідувачів у приміщенні (зазначене при вході до ЦОК);
  • користуватися засобами індивідуального захисту (маски);
  • дотримуватися дистанції в 1,5 метра;
  • очікувати на прийом згідно з електронною чи «живою» чергою. 

ТОВ «Закарпаттяенергозбут» також звертає увагу споживачів на те, що товариством запроваджені численні сервіси, які працюють онлайн і дозволяють виконувати операції дистанційно, тож у більшості ситуацій не обов’язково відвідувати ЦОК.

Для вас працюють такі онлайн-сервіси:

   1) електронна абонентська книжка, за допомогою якої можна дистанційно формувати рахунки, оплачувати електроенергію і газ без комісії:

2) сервіси для онлайн-розрахунків: https://bit.ly/3tRVmGE

3) сервіс подачі документів онлайн: https://bit.ly/3uPK0D9

4) сервіс дистанційного замовлення довідок: https://bit.ly/3uPK0D9

5) сервіс для електронного документообігу (для бізнесу): https://bit.ly/3krAxzX

Отримати консультацію можна за допомогою:

- кол-центру: 0-800-50-59-60;

- інформаційно-консультаційного центру: (0312) 42-99-92;

- Центрів обслуговування клієнтів: https://bit.ly/3do3log

Графік роботи: Пн–Чт з 08:00 до 17:00, Пт: з 08:00 до 16:00, обід з 12:00 до 12:48.

ТОВ «Закарпаттяенергозбут» бажає всім міцного здоров’я. Бережіть себе та рідних від COVID-19!

Пресслужба ТОВ «Закарпаттяенергозбут»

 

 

 

 

11 лютого 2022р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів