Про договірну потужність: У "Закарпаттяобленерго" пояснили, що за листівки приходять на пошту

Про договірну потужність: У "Закарпаттяобленерго" пояснили, що за листівки приходять на пошту
Редакція Mukachevo.net звернулась до прес-служби ПрАТ «Закарпаттяобленерго», аби там пояснили, що за листівки про дозволену договірну потужність приходять людям на пошту.

 

Для чого такі повідомлення, чи обмежують вони якось споживачів, що потрібно робити в разі отримання повідомлення і чи потрібно взагалі, розповів редакції директор комерційний ПрАТ «Закарпаттяобленерго» Іван Плиска.

Іване Михайловичу, багатьом споживачам протягом останнього часу прийшли повідомлення від ПрАТ «Закарпаттяобленерго» (далі – Товариство) про погодження дозволеної потужності. Поясніть, що це таке?

Спершу нагадаю, що таке дозволена договірна потужність, про що часто запитують споживачі. Згідно з Законом України «Про ринок електричної енергії», дозволена (договірна) потужність — максимальна величина потужності, дозволена до використання в будь-який час (одномоментно) за кожним об’єктом споживача відповідно до умов договору. Тобто, це потужність, яка встановлена законодавством для кожної квартири, будинку.

Чому саме зараз інформують побутових споживачів про дозволену потужність? Раніше такі повідомлення, здається, не приходили…

Інформування клієнтів про їхню дозволену (договірну) до використання потужність та її погодження відбувається згідно з вимогою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (постанова №475 від 17.03.2021р.). Справді, досі такі повідомлення Оператори системи розподілу не надсилали, але зараз це є обов’язковим. Таке повідомлення є одноразовим.

Уточніть, яких побутових споживачів інформують про величину дозволеної (договірної) потужності?

Згідно з вимогами постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №475 від 17.03.2021 р., про величину дозволеної (договірної) потужності інформують всіх побутових споживачів.

Як дізнатися, яка в моїй квартирі потужність? Особливо це цікавить тих, у кого встановлене електроопалення чи в будинку нема газу…

Помічником у цьому стане технічна документація, яка мала б бути у кожного споживача. Саме тому, щоб дізнатися, яка потужність дозволена у вашій квартирі, потрібно відкрити договір із товариством, він має бути в кожного. Якщо ви втратили договір, можна звернутися до організації, яка є балансоутримувачем будинку (ОСББ, колишнього ЖЕКу, управляючої компанії), яка потужність зазначена в проєктній документації об’єкта.

Якщо у вас приватний будинок, то у вас має бути наявна технічна документація щодо приєднання, в якій все повинно бути відображено.

Хто встановлює потужність за об’єктом споживача? Як це робиться?

Дозволена до використання потужність встановлюється проектною документацією (технічними умовами), згідно з якою відбувається приєднання до мереж, тобто, на етапі підключення будинку чи квартири до електропостачання.

У разі відсутності такої документації, згідно з вимогами постанови Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №475 від 17.03.2021 р., для побутових споживачів встановлюється дозволена до використання потужність на рівні не менше 3 кВт.

Насамкінець, що робити споживачеві у разі отримання повідомлення? Потрібно підписувати якісь документи чи звертатися до оператора системи розподілу?

Радимо звірити інформацію у повідомленні з наявною у вас технічною документацією, як я вже наголошував. Якщо величина потужності співпадає або влаштовує вас – нічого робити не потрібно.

Якщо ж у наявних у вас документах зазначена інша потужність, необхідно протягоммісяця від моменту отримання повідомлення звернутися з письмовою заявою до структурного підрозділу ПрАТ «Закарпаттяобленерго», і надати обґрунтування іншої величини потужності.

Адреси структурних підрозділів, куди слід звернутися з письмовою заявою, можна переглянути за посиланням на нашому офіційному сайті (https://zakarpat.energy/about/contacts/), хоча мешканці районів напевне знають, куди потрібно йти.

Якщо з цього приводу залишилися питання, куди звертатися?

Насамперед слід звернутися за консультацією до кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленнерго» (працює цілодобово за номером 0800501620) чи місцевого РЕМу (всі контактні дані є на офіційному сайті нашого товариства - https://zakarpat.energy/about/contacts/ ), вам допоможуть все з’ясувати і скерують, що робити в тій чи іншій ситуації.

 

27 жовтня 2021р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів