«АТБ» онлайн: як перший продуктовий інтернет-магазин повного циклу змінив за рік українську торгівлю
Наочніше всього зміни, що відбулися, можна простежити на прикладі багаторічного лідера української галузі ритейлу (за товарообігом, числом магазинів, обсягом сплати податків і зборів, кількістю співробітників) – «АТБ».
Одним із найбільш сміливих рішень стало відкриття першого в країні продуктового інтернет-магазину «АТБ»повного циклу. Відбулося це майже рік тому – під час суворого національного карантину, коли суспільство було безпрецедентно вразливим і дуже потребувало гарантовано свіжих продуктів за максимально доступними цінами. Для мільйонів громадян, які тоді втратили стабільне джерело доходу та були розгублені, можливість купувати якісні продукти й при цьому заощаджувати стала справжнім порятунком.
«Майже рік тому ми запустили наш власний інтернет-магазин. За короткий період ми не тільки з нуля реалізували функціонал ресурсу, але й вивели його в повноцінний цикл. Масштабували на всі регіони присутності нашої мережі. Це, по суті, безпрецедентний кейс у практиці не тільки вітчизняного, але й європейського ритейлу. Тоді, на старті, складно було прогнозувати динаміку його розвитку й оцінювати потенціал зростання. В українській продуктовій роздрібнійторгівлі аналогів реалізації подібних проєктів у масштабах усієї країни не було навіть у короткостроковій перспективі. Але 2020-й із пандемією талокдауном дав необхідний імпульс для максимально швидкої реакції на новий споживацький запит, що зараз формується… Сьогодні ми продовжуємо працювати над удосконаленням нашого інтернет-магазину та впровадженням додаткових сервісів», – повідомив на своїй сторінці у Facebook Борис Марков, голова ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».
Першим регіоном, де можна було замовити продукти онлайн, став материнський для корпорації – Дніпро. Показавши в перші ж тижні приголомшливий результат, онлайн-магазин був масштабований на всю карту присутності торговельної мережі. Нагадаємо, що зараз 1228 супермаркетів «АТБ» відкриті в 318 населених пунктах 24 областей України. У кожному із цих міст процес приймання замовлення, його обробки та доставки продуктового пакета на зазначену клієнтом адресу займає приблизно півтори години, а найчастіше все відбувається навіть оперативніше.
Результати першого року роботи продуктового інтернет-магазину вражають – порівняно з першими трьома місяцями роботи покупців в онлайн-маркетіпобільшало на 800%. Середнє щомісячнезростання замовлень і обороту за офіційними даними компанії виросло на 30%. Також на третину скоротився середній час між купівлями товарів, а один із ключових для галузі торгівлі показників (середній чек) збільшився на 55%.
Нещодавно онлайн-магазин помітно змінився– був запущений новий дизайн сайту на zakaz.atbmarket.com. Протягом місяця (з 10 травня до 10 червня) діє безоплатна доставка замовлень у разі оплати карткою із платіжною системою MasterСard.
Не менш важливо й те, що асортимент онлайн-магазину «АТБ» сьогодні вже повністю відповідає тому, що ми можемо знайти на прилавках традиційного супермаркету торговельної мережі. Це більш ніж 3,5 тисячі найменувань гарантовано свіжих продуктів і якісних товарів першої необхідності.
З кожним днем зручний віртуальний «АТБ» користується все більшою популярністю. Це не дивно, адже за статистикою тепер близько 65% онлайн-покупок українці здійснюють за допомогою смартфонів і мобільних додатків.
Ціни в інтернет-магазині «АТБ» аналогічні тим, які ми бачимо у звичайному супермаркеті. Вони традиційно на 10–15% нижчі засередньоринкові. Якщо ж у найбільшій торговельній мережі вибирати акційні пропозиції або купувати продукцію власних торгових марок «АТБ», то економія для покупця може перевищити і 50%. Більше чотирьох мільйонів постійних клієнтів лідера українського ритейлу вже оцінили можливість не відмовляти собі в улюблених продуктах вищої якості та навіть заморських делікатесах і при цьому заощаджувати.
Серед нетривіальних диджитал-рішень «АТБ», які позитивно вплинули на український ритейл і спростили процес купівлі товарів, можна згадати спільний із «Райффайзен Банком Аваль» і Visa випуск особливої платіжної пластикової картки. Вона поєднує в собі найбільш вигідні умови щодо транзакцій і можливість одержувати максимальну знижку на продукти у супермаркетах торговельної мережі «АТБ». Картка АТБ-Payнадає всі переваги банківської картки VisaGold, вона безоплатна для здійснення будь-яких транзакцій. На неї також можна одержувати зарплату, пенсію, будь-які грошові перекази.
Ще одним сміливим рішенням став сервіс адресної доставки продуктів з «АТБ» за допомогою кур'єрської служби Glovo. Середній час виконання замовлення становить 20–40 хвилин.
Крім того, зараз також впроваджується сервіс «Scan&Go», що дозволяє за допомогою смартфона самостійно сканувати штрих-коди продуктів і здійснювати оплату онлайн у мобільному додатку «Скануй Купуй».
Найближчим часом планується запуск власного мобільного додатка «АТБ», що об'єднає в собі усі найбільш корисні, зручній такі, що вже полюбили мільйони українців, сервіси.
Гліб Коротенко
До теми
- Науковці ведуть цілодобову пряму трансляцію життя сов із гнізда птахів на Закарпатті
- Поливаний понеділок: традиції, обряди та цікаві факти
- Богдан Андріїв: "Нехай у кожному серці Великдень запалить промінь любові, надії та єдності"
- Світле свято Воскресіння Христового - головні традиції та звичаї Великодня
- Людмила Губаль: «Писанка — це лист до Бога»
- Як на Закарпатті створюють традиційну бойківську писанку: техніка та орнаменти
- Розклад Великодніх богослужінь та освячення пасок у храмах Ужгорода
- Плануйте поїздки: на Великодні свята на кордонах Закарпаття очікується збільшення черг
- Ужгородський батальйон ТрО терміново шукає операторів БПЛА та спеціалістів з РЕБ
- Майбутні підприємці Закарпаття ярмаркували у Львові
- Група Tolk стала найчисельнішою командою благодійного півмарафону в Ужгороді
- Tolkова пропозиція: оплачуйте світло - отримайте шанс виграти Великодній кошик!
- Рожева весна на тарілці: в Ужгороді створили сакура-меню зі справжніми квітами
- Сьогодні - Вербна неділя
- Закарпаття знову прийняло евакуаційний потяг - цього разу із Донеччини
- «Бограч-index» – квітень 2025: за місяць продукти подешевшали на 1,8 %
- Tolkовий Світлячок продовжує знайомити учнів Мукачева з принципами енергоощадження
- В Ужгороді влаштували перформанс із тисячею паперових журавлів
- В інклюзивній майстерні-кав'ярні «Янгол» продовжують серії різноманітних майстер-класів
- В Ужгороді провели акцію з підтримки жінок у кризовій вагітності
До цієї новини немає коментарів