Закарпатське у тренді: як бізнесу зустрітися із туристом, обговорили у рамках проєкту «Пізнай Ужанську долину»

Закарпатське у тренді: як бізнесу зустрітися із туристом, обговорили у рамках проєкту «Пізнай Ужанську долину»
Популярні серед туристів Ужгород та Мукачево, безперечно, цікавлять туристів. Але все частіше з’являється запит на щось новеньке, небачене. До того ж, і місцеві мешканці спраглі до подорожей та хочуть відкривати нові місцини бодай у межах свого регіону. Але куди їхати, що дивитися, де зупинитися і що скуштувати? У рамках проєкту «Пізнай Ужанську долину» вчора, 24 лютого, відбулися дві робочі зустрічі з представниками бізнесу, обласної влади, місцевих громад Великоберезнянщини та Перечинщини, а також представниками Ужанського національного парку, територією якого пролягає значна частина маршрутів. Говорили про те, як промотувати свою місцевість через туристичні маршрути, які розробляють у рамках проєкту.

 

Керівниця проєкту «Пізнай Ужанську долину» Людмила Сюзева розповіла про успішний досвід реалізації подібного проєкту «Пізнай Ужгород». Відтак зупинялася на тому, як місцеві бізнеси можуть привабити туристів через проєкт.

Людмила Сюзєва

«У рамках «Пізнай Ужгород» ми розробили 10 аудіомаршрутів із авторськими екскурсіями від наших топових гідів. Наразі маршрутами скористалося понад 20 тисяч людей, а команду відзначили нагородою «Кращий інноваційний екскурсійний продукт Закарпаття». Зараз будь-яка людина може скористатися ними і отримати якісні та цікаві екскурсії безкоштовно. За таким же принципом реалізовуємо і проєкт «Пізнай Ужанську долину». У міжнародному мобільному додатку Izi.travel будуть доступні авто-, вело- та пішохідні маршрути Ужанською долиною. У кожному з них ми пропонуємо не тільки цікаві історичні, архітектурні та природні пам’ятки, але й місцеві родзинки. Це наші славнозвісні рекреаційні зони, заклади з локальною кухнею, крафтові продукти тощо. Ми відкриті до співпраці і готові внести ваші локації у наші маршрути або додати їх як навігаційні підказки для відвідання», – пояснила Людмила Сюзева.

Важливо, що внесення комерційних локацій у маршрути є безкоштовним. Головне, щоб пропонована атракція була цікавою для туриста.

Порушили проблему доступу до території Ужанського національного парку. Не всі туристи знають, що вхід на територією платний, а деякі просто ігнорують цей факт. Від цього парк зазнає фінансових збитків. Інша незручність – для доступу до деяких локацій потрібно отримувати дозвіл у прикордонної служби за 10 днів до відвідування. Домовилися об’єднати зусилля для спрощення доступу до природних родзинок краю.

Аліса Смирна

Обговорили також пропозицію авторки одного з маршрутів Аліси Смирної. Турист має запит на місцеву кухню, натомість часто заклади пропонують піцу і суші. Тому Аліса пропонує розробити низку пропозицій із локальними стравами у закладах харчування.

Андрій Вишняк

Представник рестопабу RETORTA у Перечині Андрій Вишняк каже: «Ужанська і Турянська долина були невиправдано забуті, хоча мають величезний туристичний потенціал і багато родзинок, які зацікавлять будь-якого туриста. Дуже важливо, що у цьому проєкті можна об’єднати зусилля і надати туристу усе, чого він потребує. Розвиток туристичної сфери – це стратегічний напрямок для нашого регіону. Це сприяє економічному розвитку і благополуччю населення».

Нагадаємо, проєкт «Пізнай Ужанську долину» реалізовує ГО «Щасливі діти» у партнерстві з ГО «Асоціація фахівців туристичного супроводу Закарпаття» за підтримки Українського культурного фонду.

Пресслужба ГО «Щасливі діти»

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

25 лютого 2021р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів