Туризму бути: Богдан Андріїв доручив активізувати розвиток галузі

Туризму бути: Богдан Андріїв доручив активізувати розвиток галузі
Ужгородський міський голова Богдан Андріїв доручив активізувати розвиток туризму – однієї з пріоритетних для міста галузей, яка ще й зазнає вже майже впродовж року суттєвих втрат від карантинних обмежень через коронавірус.

 

Напередодні заступник міського голови Василь Пинзеник на нараді  за участю представників управління економічного розвитку міста, підприємців, гідів, громадських організацій, Агенції розвитку Ужгорода  наголосив: будемо «брати на олівець» усі проблеми та шляхи їх вирішення, ідеї і пропозиції  як якісно змінити туристичну привабливість обласного центру Закарпаття, як залучити бізнес і громадськість до спільного створення туристичного продукту, промоції Ужгорода, представлення міста на українських та міжнародних туристичних ярмарках.   За даними управління економічного розвитку міста Ужгородської міської ради, за 2020 рік туристичний збір склав 690 тисяч гривень у порівнянні з 1,3 млн грн у 2019-му. Основна причина скорочення, звичайно, – пандемія.

Торік зробили новий двомовний туристичний путівник Ужгородом, карту розміщення закладів проживання та харчування, сувенірну карту центральної частини міста з корисною інформацією для туристів, розробили туристичний логотип, на прохання екскурсоводів відновили фотозону «Я люблю Ужгород». Зазначалося, що в цьому році необхідно завершити відкладене торік через ковід  створення міського турінфоцентру. Потрібно розробити і постійно просувати багатомовний туристичний портал, пов’язані з ним сторінки соцмереж, щоб максимально представляти можливості Ужгорода онлайн.

Є сподівання  відновити цього року фестивалі, а вже наприкінці лютого, за словами Василя Пинзеника, заплановано промотур вихідного дня для туроператорів, турагенцій. У цьому міська влада виступатиме координатором і залучить готельно-ресторанний бізнес, крім Ужгорода ще й яскравих представників із Ужгородського району, щоб вони з максимальними знижками дали можливість ознайомитися з послугами, які можуть надавати, представити наші туристичні продукти.

Планується встановити у місті 10 інформаційних показників, а на площі Шандора Петефі – ще одне електронне інтерактивне табло, аналогічне тому, що вже кілька років діє біля міської ради. Йшлося і про необхідність заміни та встановлення адресних табличок.   Обговорювали також можливості встановлення і потенційні формати громадських туалетів. Уже реалізовується проєкт розміщення велопарковок, зокрема і критих, діятиме велопрокат. Тривають перемовини про залучення в Ужгород одного з потужних операторів прокату електросамокатів.

Заступник міського голови Ужгорода Василь Пинзеник наголосив, що робота із реалізації міської Програми розвитку туристичної галузі та активного залучення бізнесу, громадських організацій  до створення якісного туристичного продукту Ужгорода буде оперативною та системною.  

Ужгородська міська рада

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

26 січня 2021р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів