Big Data і Look-Alike аудиторія: в Київстарі розповіли про тренди маркетингу
Великі дані або Big Data
Мережа та активність сучасних людей висувають нові вимоги до обробки даних та статистики. Якщо раніше нормальним вважався аналіз інформації виходячи з поставлених гіпотез, то сьогодні діють дзеркально — аналізують великі обсяги даних, а потім працюють з результатами аналізу.
Одна з основних переваг
Можна виділити кілька завдань, з якими працюють великі дані:
- збір і збереження великих обсягів даних, які постійно оновлюються;
- обробка та структурування цієї інформації, пошук закономірностей;
- машинні навчання, аналітика і прогнозування, основа для яких — дані, отримані в результаті Big Data.
Дана методика обробки та збору інформації важлива для бізнесу будь-якого масштабу. З її допомогою можна визначити потреби аудиторії, продуктивніше комунікувати з клієнтами, підвищувати ефективність націлення та ін.
Якщо говорити про аудиторію, то тут варто звернутися до поняття Look-Alike.
Look-Alike аудиторії
Зрозуміти,
Переваги методики:
- інформування тих, кому це цікаво, для збільшення конверсії;
- лояльне сприйняття реклами користувачами, так як вона відповідає їхнім запитам;
- економія рекламних бюджетів — контент і майданчики для його розміщення відповідають цільовій аудиторії.
Де шукати:
- серед тих, хто вже взаємодіяв з вашим контентом: лайкнув, прокоментував, репостнул та ін.;
- серед тих, хто перейшов на сайт;
- серед тих, хто зробив цільову дію: зареєструвався або купив.
Шукати «своїх» клієнтів потрібно на всіх етапах воронки продажів, а допоможе в цьому Big Data.
Київстар пропонує для автоматизації цих процесів власні рішення. Отримати вичерпну інформацію про інструменти, розроблені фахівцями провайдера, можна на офіційному сайті Kyivstar.ua.
Тут представлені не тільки актуальні пропозиції, але і великий обсяг корисної тематичної інформації: детально описані переваги інструментів, представлені успішні кейси клієнтів, які скористалися цими інструментами.
Також Київстар пропонує свої послуги в підготовці фахівців з Big Data і машинного навчання — Big Data School. Безкоштовний курс готує експертів, деякі з них залишаються працювати в компанії.
Контактна інформація:
Контакт-центр: 466 / 0 800 300 466
Замовлення бізнес-послуг: 473 / 0 800 300 473
До теми
- Топ-5 трендів у дизайні м'яких ліжок на 2024 рік
- Як не стати жертвою пропаганди чи злочинців? Перелік офіційних сторінок державних органів від кіберполіції та Центру протидії дезінформації
- Чому варто мати планшет у своєму арсеналі гаджетів
- Застосування систем холодопостачання для промислових і комерційних об'єктів
- До уваги батьків: вороги виманюють інформацію про позиції ЗСУ у дітей
- Закарпатгаз інформує про зміни в законодавстві стосовно замовленої потужності
- Життя за "Лінді": Як минуле може допомогти досягати успіхів у сучасному світі
- Сохранность игровых счетов в онлайн-казино Вулкан Вегас
- Як досягти успіхів у фітнесі — 5 порад від популярних тренерів
- Цікаво знати: 8 простих секретів догляду за шкірою змішаного типу
- Как выровнять кожу лица, забыть о следах от прыщей и прочих недостатках?
- Беріть на замітку: продукти, якими можна зміцнити волосся взимку
- 5 кроків, яким варто навчитися, щоб правильно очищати свою шкіру
- Домашній спа-салон для омолодження шкіри рук: 5 засобів від зморшок і пігментних плям
- Жіноча шпаргалка: проблеми, з якими жінки звертаються до косметолога під час холодів
- Як позбутися від розтяжок за допомогою ефірних олій: топ найефективніших
- Віртуальна хмарна АТС Київстар: зроблено для бізнесу
- Жіноча шпаргалка: як активізувати відновлення і відрощування брів після багаторазових вищипувань?
- Жіноча шпаргалка: які косметичні засоби варто зберігати лише в холодильнику і чому?
- Беріть на замітку: ознаки того, що крем не підходить для шкіри вашого обличчя і від нього необхідно відмовитися
До цієї новини немає коментарів