Закарпаттяенергозбут попереджає про роботу товариства в обмеженому режимі

Закарпаттяенергозбут попереджає про роботу товариства в обмеженому режимі
Адміністрація ТОВ «Закарпаттяенергозбут» оприлюднила інормацію про роботу в умовах карантину.  

 

"Шановні клієнти! Відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року Кабінет Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 постановив, що починаючи з 12 березня до 3 квітня 2020 р. на усій території України ОГОЛОШЕНО КАРАНТИН.

З огляду на це, а також піклуючись про ваше здоров’я та безпеку, ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та всі центри обслуговування клієнтів Товариства працюватимуть в обмеженому режимі. Це означає, що прийом відвідувачів на територію ТОВ «Закарпаттяенергозбут» та центрів обслуговування клієнтів Товариства тимчасово обмежений.

Але ТОВ «Закарпаттяенергозбут» створено всі умови для того, щоб більшість питань

можна було вирішити за кілька хвилин, не виходячи з дому. Нагадуємо, що працює електронна абонкнижка, за допомогою якої можна вносити покази лічильника, формувати рахунки, працює сервіс «Швидка оплата» та інші платіжні системи, що дозволяють дистанційно і швидко оплачувати спожиту електроенергію.

Звертаємо вашу увагу: вчасний розрахунок за спожиту електроенергію – це запорука сталого функціонування ринку електроенергетики України!

Також ТОВ «Закарпаттяенергозбут» нагадує, що окремі питання можна вирішити дистанційно. Так, вирішення спірних питань та всі звернення громадян здійснюватимуться у письмовій формі та за контактними телефонами:

- кол-центру 0-800-50-59-60 (працює Пн-Чт: 08:00 - 17:00, Пт: 08:00 - 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:48));

- інформаційно-консультаційного центру (0312) 42-99-92;

- центрів обслуговування клієнтів (дивітьсяперелік).

Контактні дані центрів обслуговування клієнтів:

·       Ужгородський ЦОК: м. Ужгород, пл. Жупанатська, 18, (0312) 61-24-95, (0312) 42-99-41, 050-750-26-27, [email protected];

·       Мукачівський ЦОК: м. Мукачево, вул. Грушевського, 25А, (0312) 42-99-80, [email protected];

·       Свалявський ЦОК: м. Свалява, вул. Мукачівська, 79/2, (0312) 42-99-15, [email protected];

·       Хустський ЦОК: м. Хуст, вул. Івана Франка, 9 В, (0312) 42-99-25, [email protected];

·       Тячівський ЦОК: м. Тячів, вул. Матросова, 8, (0312) 42-99-93, [email protected];

·       Рахівський ЦОК: м. Рахів, вул. Миру, 226 а, (0312) 42-99-94, [email protected].

Нагадуємо, порядок роботи інформаційно-консультаційного центру,  інструкція про порядок подання звернень/скарг/претензій, процедура розгляду звернень/скарг/претензій споживачів є на сайті ТОВ «Закарпаттяенергозбут» за посиланням - https://zakarpatzbut.energy/rozgliad-zvernen/informatsiino-konsultatsiinii-tsentr. Подати звернення можна за спеціальною формою на сайті - https://zakarpatzbut.energy/feedback, також його можна надіслати за адресою: [email protected]

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

18 березня 2020р.

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів