Закарпаттяобленерго запустило чат-бот у Viber для передачі показів лічильника

Закарпаттяобленерго запустило чат-бот у Viber для передачі показів лічильника
Побутові споживачі електроенергії можуть передавати покази лічильника різними сервісами, а відтепер – ще й за допомогою чат-бота у месенджері Viber.

 

Як це зробити?

Потрібно приєднати чат-бота до свого месенджера Viber за допомогою QR-кода

або вибрати Viber у віджеті на сайті (слыд перейти за посиланням https://zakarpat.energy/about/news/peredacha-pokaziv-cherez-viber/

або перейти за посиланням viber://pa/info?uri=zakarpatenergybot

Коли чат-бот приєднано у месенджері, за допомогою кнопок чат-бота потрібно здійснити кілька кроків:

1. Додати до чату номер свого особового рахунку.

Особовий рахунок вказаний у договорі та рахунку за спожиту електроенергію і складається з дев'яти цифр.

2. Підтвердити особовий рахунок.

Для підтвердження потрібно ввести номер лічильника електроенергії. Номер розташований на корпусі лічильника.

3. Ввести покази лічильника електроенергії.

При внесенні показів зверніть увагу на те, що потрібно вносити всі цифри, які відображені на лічильнику, за винятком дробової частини, яка відділена від основної комою або віконцем іншого кольору.

Якщо все зроблено вірно, покази лічильника електроенергії прийняті в обробку ПрАТ «Закарпаттяобленерго».

Зверніть увагу:

- тільки один раз потрібно вказувати та підтверджувати номер особового рахунка. У майбутньому чат-бот запам'ятає Ваш особовий рахунок і його можна буде обрати в чаті зі списку особових рахунків;

- можна додати кілька особових рахунків до одного чату;

- тип лічильника також буде визначений автоматично: звичайний, двозонний (день/ніч) або тризонний (пік, напівпік, ніч).

Пам'ятайте:

- покази мають бути фактичними на дату передачі та будуть перевірені на достовірність перед завантаженням до системи розрахунків;

- побутовим споживачам необхідно повідомляти покази лічильника електроенергії щомісяця у період, що починається за два робочі дні до кінця розрахункового місяця та закінчується на третій робочий день наступного за розрахунковим місяця.

У найближчому майбутньому чат-бот буде введений у роботу також і для інших месенджерів – Telegram та Facebook Messenger.

Якщо все ще залишилися питання – звертайтесь до кол-центру ПрАТ «Закарпаттяобленерго» за номером 0-800-50-16-20, який працює цілодобово та безкоштовно.

Пресслужба ПрАТ «Закарпаттяобленерго»

Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі

 

30 листопада 2019р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів