Психологи розповіли, як реагувати та захистити себе під час приниження в конфлікті

Психологи розповіли, як реагувати та захистити себе під час приниження в конфлікті
Зберігайте, щоб не загубити.

 

Спокій

Ви будете вигравати, якщо будете демонструвати кам'яне обличчя і всім своїм виглядом показувати, що: «Нічого цікавого і потрібного у твоїх словах я для себе не знайшов». Не відповідайте злом на агресію, краще нагадайте собі, що ваше виховання не дозволяє так ставитися до людей. Якщо ви вирішили не ігнорувати «співрозмовника», відповідаючи — будьте прямолінійні та холодні. Не стукайте по столу і не хлопайте дверима.

Тембр голосу як метод захисту в конфлікті

Краще заздалегідь потренуватися над голосом, а точніше тембром. Ніколи не кричіть і не показуйте пальцем на недоліки. Якщо хочете виправити людину в чомусь то, скажіть, наприклад, що багато хто має таку проблему, або «нещодавно вчені довели, що.., я це помітив у моєї сусідки.» і так далі. Не забудьте, що іноді краще промовчати, і не доводити справу ні до психологічного насильства, ні до фізичного. Будьте холодними, якщо висловлюєте об'єктивну оцінку.

Захистіться жартом

Якщо вас критикують перед публікою. Не замикайтеся, інакше ви не захиститеся в конфлікті. Відмінна порада перевести все в жарт, наприклад, коли сказали, що тканину вашої сукні або костюму можна використовувати для шиття накидок для стільців, можна відповісти так: «А у вас вже з'явилося бажання посидіти у мене на колінах?». Тоді ви дасте не просто сильну відсіч, але і завдяки своїй харизмі завоюєте увагу з боку публіки.

Завантажте словесною маячнею

Якщо до вас пристають на вулиці або в транспорті, а ви не знаєте, як позбутися від нав'язливих людей, чому б не почати розповідати їм про Свідків Єгови, або про те як гарно стоять букви в алфавіті, чим не метод захисту в конфлікті. Тобто, просто завантажте людину не потрібною її інформацією.

А чи згадаєте ви про це через 20 років?

Досить часто кризу, депресію після критики переживають художники, архітектори, письменники. Тут, головне нагадати собі, що більше половини людей критикує із-за заздрощів, і ще частина тому, що не вміє. Як захиститися в цьому конфлікті. Краще витратити свою енергію на самовдосконалення, ніж на нав'язливі думки. Потрібно вчиться вміти перебудовуватися. Відмінна порада: подумайте, а чи згадаєте ви про це через 20 років? Ні. Так навіщо переживати зараз?

Навичка вибачення

Психологи вважають, що одна з головних якостей психічно стійкої людини — уміння прощення. Не всіх можна легко пробачити, але можна зробити логічний ланцюжок. Тобто вам зробили боляче, бо кривдник постраждав від свого попереднього опонента. Чоловік нагрубив дівчині, тому що він має проблеми на роботі. Але й не будьте м'які, кам'яне обличчя — ідеальний варіант. Захищаємося в конфлікті. Не дозволяйте себе принижувати та не смійтеся над фантазією кривдника. Хороший варіант-фраза: «Так, тому що це робить мене особистістю. Як же я люблю свій характер!».

Не соромтеся посміхатися з іронією

Це дуже міцний інструмент на критику, коли на підсвідомому рівні ваш супротивник намагається змусити вас переживати, але у відповідь отримує посмішку. У більшості випадків конфлікт далі не розвивається. Якщо вам поставили запитання, на яке зовсім не хочеться відповідати або воно вам неприємне, зробіть паузу на 3-4 секунди, подякуйте за оригінальність і викрутіть так, щоб запитати про що питає людина, далі сформулюйте відповідь, далі скажіть про що ви говорите, про що будете говорити та про що казали.

Важливо: при захисті в конфлікті ніколи не принижуйте людини, тим більше на публіці, тим більше малознайому. Щоб завоювати увагу, більше хваліть оточуючих, відточуйте своє ораторське мистецтво і не нехтуйте правилами етикету та моралі. Адже це основні завдання лідера.

 

30 жовтня 2019р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів