Керівник Закарпаття: Кожна яма на дорозі має ім’я свого виконавця ремонтних робіт!
Участь у ній взяли голова облради Михайло Рівіс, голова постійної комісії з питань розвитку бізнесу, виробничої інфраструктури, банківської діяльності та інвестицій облради Андрій Андріїв, керівники департаментів, управлінь ОДА, правоохоронних та контролюючих органів, експерти Державного агентства автодоріг України, представники дорожніх фірм та мас-медіа.
Очільник краю, відкриваючи засідання, зазначив, що зустріч у такому широкому форматі обумовлена вкрай незадовільним станом мережі автомобільних доріг загального користування у Закарпатській області, як державного, так і місцевого значення, та пошуком шляхів запобігання подальшому зростанню обсягів їх руйнування. Він зауважив, що часу на глибокий і всебічний аналіз ситуації, що склалася в дорожній галузі краю, особливо не було та й інформація, надана керівниками підприємств галузі, – дуже розмита, обережна і поверхнева.
– Спостерігалось відверте намагання не загострювати увагу на і так не дуже гарному стані справ, головним чином посилаючись на катастрофічну нестачу коштів. А про те, як ефективно були використані наявні ресурси – майже нічого, – зазначив на початку наради Ігор Самійлович. – Однак, навіть з інформації, яка базується на ряді документів, що знаходяться у відкритому доступі, неозброєним оком видно, що галузь шляхового господарства області потребує докорінних змін в напрямку системної оптимізації використання бюджетних коштів на ремонтно-будівельні роботи, визначення пріоритетних напрямків робіт, тотального контролю за ходом і прийманням ремонтно-будівельних робіт, контролем їх якості та експлуатацією автошляхів області як з боку контролюючих і правоохоронних структур, так і з боку громадськості. Кожна яма на дорозі має ім’я свого виконавця ремонтних робіт!
Про наявну ситуацію щодо стану автомобільних доріг в області доповів директор департаменту інфраструктури облдержадміністрації Едуард Маляр.
Він вказав на недостатнє фінансування дорожньої галузі області, що не дозволяє проводити будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний середній ремонт мережі доріг області в необхідних обсягах з доведенням термінів експлуатації дорожнього покриття до міжремонтних строків, які перевищили 30 років.
– Постійне зростання інтенсивності дорожнього руху і навантаження на автодороги призвело практично до повного зношення дорожнього одягу і створенню загрози безпеці дорожнього руху, – зауважив Едуард Миколайович. – Необхідно забезпечити збільшення обсягу фінансування з державного бюджету на будівництво, реконструкцію, капітальний та поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Закарпатської області на 2020 рік понад 2 млрд гривень.
Для організації утримання в належному технічному стані та розвитку мережі автомобільних доріг загального користування місцевого значення, мостів та штучних споруд, створення умов для безперервного та безпечного руху транспортних засобів існує нагальна потреба в створені служби автомобільних доріг місцевого значення (державне підприємство), яка візьме на себе всі необхідні функції здійснювати заходи для підвищення техніко-експлуатаційних параметрів і економічних характеристик автомобільних доріг, створення їх мережі, що відповідає сучасним вимогам учасників транспортного руху та в штат якої будуть входити кваліфіковані працівники в дорожній сфері, – сказав Е. Маляр.
Зауваження і пропозиції щодо теми наради висловили начальник служби автодоріг у Закарпатській області Михайло Попович, начальника управління патрульної поліції в Закарпатській області Юрій Марценишин, експерт Державного агентства автомобільних доріг Андрій Кузнєцов, обласний обранець Андрій Андріїв та інші.
У свою чергу, Михайло Рівіс зазначив, що у 2015 році закарпатський Облравтодор працював найкраще з усіх областей України, не мав боргів ані з виплати зарплати, ані ПДВ. Нині ситуація катастрофічна. На уточнююче питання представнику Облавтодору, скільки боргів за 4 роки «нажило» це підприємство, а це 17 млн грн по ПДВ, Михайло Михайлович відверто сказав, що потрібно змінювати керівництво, яке за останні роки розпорошувало державні кошти, і як результат, жодного кілометра доріг на сьогодні не здано в експлуатацію.
У підсумку голова ОДА закликав усіх визначитись, як далі діяти і яким чином швидко навести порядок в шляховому господарстві області.
– Тому що, фактичний стан справ в цій царині явно засвідчує відсутність професійного, всебічного, жорсткого та оперативного контролю за якісним виконанням дорожніх робіт, системного контролю за використанням бюджетних коштів, отриманням актуальної та достовірної інформації щодо виконаних ремонтних робіт на дорогах області, а також втілення в ході реформ у шляховому господарстві антикорупційних заходів, спрямованих на очищення дорожньої галузі, – сказав Ігор Самійлович.
Він також підкреслив, що все це призводить не тільки до всебічної втрати довіри до влади, а й зумовлює зростання соціальної напруги серед населення, негативно впливає на безпеку дорожнього руху, лишає регіон можливості інтенсивного економічного зростання та інвестиційної привабливості.
– Не кажу вже про те, що для гірських районів, де кожна зима об'єктивно є проблемою, а зимові перевали важко проїзні, не кажучи вже про дорожньо-транспортні пригоди, екологічні питання, доступність населення до елементарних соціальних послуг і тому подібне. Тож, якщо ми не встановлюємо для себе стратегічні цілі, вони ніколи не будуть досягнуті. А для цього нам потрібна Програма розвитку дорожньої мережі регіону у партнерстві з центральними органами влади з підключенням до національної дорожньої мережі, проектування, фінансування та з урахуванням перспективи розвитку міжнародних транспортних коридорів.
Нам з вами довірили кошти платників податків, а це – людські гроші і ми повинні рахувати та контролювати кожну копійчину і привести врешті-решт до ладу наші дороги, які мають бути якісними, зручними та комфортними, щоб нам не було соромно ні перед краянами, ні перед гостями Закарпаття, – резюмував очільник краю.
Прес-служба Закарпатської ОДА
Читайте наші найцікавіші новини також у Інстаграмі та Телеграмі
До теми
- Цьогоріч більше 100 іноземних громадян отримали змогу працювати на Закарпатті
- Мирослав Білецький зустрівся із Консулом Румунії у Солотвині Граціаном Флоріном Пирву
- В Ужгороді провели «круглий стіл» щодо покращення комунікації з родинами безвісти зниклих осіб
- 571 особа з інвалідністю скористалася послугами Закарпатської служби зайнятості з початку року
- Аудитори Закарпаття за 10 місяців виявили фінансові порушення, які призвели до втрат на 58,3 млн грн
- Міграційники Закарпаття фіксують збільшення кількості звернень громадян
- Закарпаття має тісну і плідну співпрацю з угорськими партнерами - Мирослав Білецький
- Закарпатцям пояснили, у якому віці юнаків треба приписувати до призовних дільниць
- В ОВА обговорили можливість запустити автівки через пішохідний пункт пропуску «Малі Селменці – Вельке Слеменце»
- Закарпатські аграрії можуть отримати фінансову підтримку на розвиток овочівництва і ягідництва
- У регіоні проведуть моніторинг потреб національних меншин
- Родини, які придбали альтернативні джерела енергії, зможуть користуватися субсидією та пільгами на житлово-комунальні послуги
- Ремонтні роботи на КПП «Чоп – Захонь» – на стадії завершення
- Мирослав Білецький: "Сьогодні – перший робочий день у новому статусі"
- Що пропонує Закарпаття для реабілітації військових розповіли керівники області
- Закарпаття: у яких медзакладах можна отримати вакцину від сказу
- На Закарпатті вп’яте випустили слухачів Закарпатського обласного центру підготовки населення до національного спротиву.
- Re:Open Zakarpattia: про власні джерела відновлювальної електроенергії., податки та можливості для громади
- Децентралізацію потрібно продовжувати, але без політичних ігор, - Віктор Микита
- Президент призначив голову Закарпатської обласної державної адміністрації
коли читаю "дорожній одяг" то зрозуміло, або журналіст не ходив до школи, або начальник доріг невіглас у всьому - бо ні доріг, ні освіти!