Тремтіть, власники законно придбаних автівок! А ви, "євробляхери", спіть спокійно!

Однак торкнеться цей сюрприз не тих, хто їздить на «евробляхах», як багато хто очікував, а якраз навпаки - автомобілів з українською реєстрацією.
У скандальний законопроект №8487 парламентаріям пропонують внести правки, які в буквальному сенсі виштовхнуть з доріг українських водіїв. У числі правок, які перебувають на розгляді, є ті, які пропонують «прив'язати» податок до віку автомобіля та об'єму двигуна. При цьому більшість старих автомобілів стануть для їх власників просто невигідними, так сума податку, який доведеться сплатити, буде набагато вище вартості самої машини.
Відповідно до запропонованих депутатами правок, новий транспортний збір буде поширюватися на всі транспортні засоби: легкові автомобілі, автобуси, вантажівки і навіть мотоцикли, якщо з дати їх виробництва пройшло 5 повних календарних років. Платити доведеться раз на рік.
Розраховуватися новий податок буде за формулою:
Податок = (Базова ставка) х (К двигуна) х (К віку) х (К еко)
Базова ставка для бензинових двигунів складе 200 грн., А для дизельних - 300 грн.
Коефіцієнт двигуна (К двигуна) розраховується діленням робочого об'єму на 1600. Тобто, якщо об'єм двигуна 1000 см3, то до двигуна буде 1,6.
Третя складова формули - по віку - розраховується наступним чином. Від віку авто (повних років) потрібно відняти 5. Тобто для машини віком десять років - він складе 5, для 12 років - 7.
Коефіцієнт екологічності визначається щодо стандарту, якому автомобіль відповідає:
• Євро 2 і нижче - 4;
• Євро 3 - 3;
• Євро 5 - 1,5;
• Євро 6 - 1.
Для «гібридів» дані коефіцієнти будуть трохи нижче.
Основна маса авто в Україні мають вік в середньому 16-18 років, тобто випускалися на початку 2000-х. Також багато ще радянських жигулів і москвичів, вісімок і дев'яток початку 90-х.
Так ось, за авто на бензині віком 16 років і кубатурою двигуна 1,8 см3 доведеться заплатити транспортний збір розміром 7920 грн. За вантажні ще більше. Тобто, за середньостатистичне уживане авто їх власникам доведеться віддавати по 10-15 тис. Грн. на рік. Старенький «Москвич» потягне більше ніж на 30 тис. Грн, а за стару «Волгу» і зовсім майже 77 тис. Грн. Таким чином старі авто стануть для їх власників золотими.
При цьому розрахунок швидше за все робиться таким складним спеціально, щоб заплутати автовласників, тим самим позбавляючи їх можливості перевірити правильність нарахування податку.
До того ж, в законопроекті №8487 міститься пропозиція прибрати обов'язкове Євро-5. Створюється враження, що депутати хочуть спочатку відкрити український ринок для «автохлама» з Європи, а потім відразу ж обкласти «драконовими» податками. У той же час, нерозмитнені машини з іноземною реєстрацією потрапляти під дію даних податків не будуть.
Раніше вже були спроби прийняти подібні зміни в законодавстві, але тоді це викликало бурю протестів. Зараз же дуже схоже на те, що депутати все-таки мають намір проштовхнути їх. А якщо згадати факт, що бюджет у нас дефіцитний, створюється враження, що таким чином вони хочуть отримати нове джерело надходжень. Сьогодні в Україні зареєстровано майже 9 млн. Автомобілів і близько мільйона мотоциклів. І тут відкривається величезна база для оподаткування - 10 млн. Транспортних засобів. Якщо з неї кожен водій заплатить по тисячі гривень, то це вже додасть до бюджету як мінімум 10 млрд. Грн. А якщо на законодавчому рівні закріплять рекордні платежі по 30 тис. Грн. і більше, то старі машини стануть для податківців золотим дном.
Тому, якщо Верховна Рада все-таки затвердить транспортні збори в запропонованому варіанті, то українським водіям доведеться або щорічно віддавати величезні суми, або просто, позбавлятися від своїх авто.
До теми
- Tolkова пропозиція: оплачуйте світло - отримайте шанс виграти Великодній кошик!
- Рожева весна на тарілці: в Ужгороді створили сакура-меню зі справжніми квітами
- Сьогодні - Вербна неділя
- Tolkовий Світлячок продовжує знайомити учнів Мукачева з принципами енергоощадження
- Сакура в кадрі: благодійний фотоконкурс стартував в Ужгороді
- Соціальні майстерні БФ "Карітас–Ужгород" допомагають людям з ментальною інвалідністю
- Жінки, які несуть світло. Розповідь про закарпаток, які працюють в енергетиці
- Стартувала реєстрація на НМТ - на Закарпатті тест складатимуть близько 10 тисяч осіб
- «Атлас» — проєкт, що об’єднує українців задля захисту наших військових
- Якість повітря в Ужгороді моніторять у лабораторії спостережень Закарпатського гідрометцентру
- 143 освітяни Закарпаття отримали сертифікат, який засвідчує їх право брати участь в експертній діяльності
- З 27 лютого по 3 березня: протягом п’ятьох днів можна передавати показники електролічильника
- У Закарпатській обласній станції переливання не вистачає крові усіх груп для ЗСУ
- Загальнонаціональна хвилина мовчання: в Ужгороді двічі на тиждень проводитимуть акцію пам'яті полеглих Героїв
- AMG SL 63: як Mercedes створює легендарні спорткари
- На Закарпатті гостра нестача крові з негативним резус-фактором
- Триває аукціон «Купи зустріч – допоможи фронту»
- День відкритих дверей провели в інклюзивній майстерні-кав'ярні «Янгол» в Ужгороді
- У 128-ій Закарпатській бригаді показали, як бійці проходили психологічне відновлення
- В Ужгороді триває реєстрація учасників виставки-конкурсу «Міс-кіс 2024»
По-видимому, автор - не в себе, либо обманом хочет заработать высокий рейтинг, либо сознательно нагоняет страсти!
Указанная поправка - это предложение и мнение лишь ОДНОГО ДЕПУТАТА, которое никак не повлияет на принятие такой формулировки, поскольку, его никто больше не поддерживает
пускай запустят наш автопром, дадут украинцам машины 2018 года по 5тис.грн. ище раз убедился в дегенератности верховной рады.
14й год покажется детской шалостью
Хай подавляться!!! Всі ці 9мільйонів авто заблокують рух на дорогах і перестануть заправлятися тоді інакше заспівають!!!!
коли в україні будуть розумні люди то жиди незможуть проводити свої дибільні закони.
Vsem conec
Согласна с Владимиром )) на автомат денег хватит у каждого украинца, выхода больше нет!!!
Заплачу всім по повній .
денег хватит только на автомат. им и буду платить, на большее денег нет
Пусть не рискуют нас загонять в угол на этот раз мне терять уже нечего
Ничего, опыт есть, с 90х сохранившийся. Загонят в "угол", будем решать - Радикально! (Ни одна охрана не поможет)
Просто нет слов!!!!! Какие де-----лы сидят в верховной раде.