Попереду зима: які документи потрібні, щоб оформити субсидії
У Міністерстві соціальної політики України повідомили, що для отримання допомоги (субсидії) на оплату комунальних послуг потрібні тільки заява і декларація про доходи.
У декларації про доходи потрібно вказувати лише види доходів, а не їх розміри, тобто вказати, що людина отримує соцдопомогу, стипендію, зарплату, пенсію, а також організацію, яка виплачує грошові кошти – назва організації, навчального закладу, Пенсійний фонд, центр зайнятості .
Відзначається, що довідки потрібні в тому випадку, якщо громадяни бажають оформити субсидію не на всіх зареєстрованих, а на тільки тих, хто фактично проживає у квартирі. Тоді до справи додаються документи з місця роботи в іншому місті, про навчання в іншому місті, про знаходження на лікуванні, про постійне місце проживання з ЖЕКу, сільради.
Нагадаємо, субсидію призначають на рік від травня до травня наступного року. Розмір субсидії розраховують окремо – на літній період, і окремо – на зимовий виключно на основі доходів зареєстрованих і фактично проживаючих у квартирі осіб.
Якщо субсидію вже призначено на період 2018-2019 рр., в жовтні її розмір на опалювальний сезон розрахують автоматично, без повторного звернення.
За словами міністра соцполітики Андрія Реви, процес звернень за субсидіями пожвавлюється з наближенням жовтня.
Андрій Рева рекомендує українцям подавати документи на оформлення субсидії вже зараз.
Як раніше повідомлялося, кількість одержувачів субсидій в Україні скоротиться приблизно на 20 відсотків.
Нагадаємо, у субсидії буде відмовлено людям, які володіють автомобілем "молодший" п’яти років. Також субсидію не дадуть особам, які вчинили покупку на суму від 50 тисяч гривень.
Нові правила нарахування субсидій позбавлять пільг сім’ї, члени яких протягом року отримали у власність земельні ділянки, нерухомість або транспортні засоби вартістю понад 50 тисяч гривень. Згідно з цією нормою, на субсидії також не зможуть претендувати громадяни, які отримали таке майно у спадок.
І на субсидію не можуть розраховувати власники квартир площею понад 120 кв. м, а також приватних будинків більше 200 кв. м.
Джерело: Today UA
До теми
- Підтримка дітей, молоді та сімей: де і як жителям Ужгородської громади отримати соціальні послуги
- Стартувала друга хвиля програми з навчання та працевлаштування ветеранів, ветеранок та членів їхніх родин «Разом»
- Як отримати лікарняний дистанційно?
- Ветерани можуть не оформлювати автоцивілку на своє авто: умови пільги
- Перехід на зимовий час: як адаптуватися і уникнути стресу та втоми
- В Ужгороді до 1 листопада їздитимуть додаткові автобуси, рух ще двох маршрутів продовжать до "Барвінка"
- Як нараховується субсидія на комуналку у опалювальний сезон?
- Що треба знати про субсидію?
- Жовтень – місяць обізнаності про рак молочних залоз
- "Як допомогти дитині пережити втрату близької людини" - в Ужгороді завтра відбудеться відкрита лекція
- В Ужгороді презентували мобільний додаток з пошуку зниклих рідних "Reunite Ukraine"
- Стадіон "Авангард" в Ужгороді перейшов на новий, "зимовий" режим роботи (ГРАФІК)
- Безпечно повідомити про булінг у школі стало набагато простіше
- Ромських жінок запрошують на безкоштовне навчання для здобуття професії
- В Ужгороді з’явилася нова камера автоматичного фіксування порушень правил дорожнього руху
- Яка відповідальність загрожує за підпал трави?
- Жденієво - ідеальне місце для віддаленої роботи (workation)
- Як працює електронний рецепт на лікарські засоби під час воєнного стану?
- Ужгородських підлітків запрошують взяти участь у програмі «У міста є Я»
- Що таке послуга патронату над дитиною, скільки заробляють патронатні вихователі і як створити патронатну родину?
До цієї новини немає коментарів