Дорожний експеримент на Закарпатті: де гроші, і де дороги?
У Зверненні наголошується, що депутати Закарпатської обласної ради, як і вся виконавча та самоврядна гілки влади, вкрай стурбовані ситуацією, що склалася у регіоні у дорожній галузі. Зокрема, значно погіршився стан мережі автомобільних доріг, що негативно впливає на безпеку дорожнього руху. Основною причиною руйнування автомобільних доріг є недостатнє фінансування, що унеможливлює проведення ремонтів дорожнього покриття.
«Упродовж останніх років, - далі йдеться в документі, - облдержадміністрацією та обласною радою неодноразово надсилалися звернення до центральних органів влади щодо збільшення фінансування на автомобільні дороги загального користування державного значення. На пріоритетності ремонту цих доріг та сприянні у виділенні необхідних коштів для розбудови всієї дорожньої інфраструктури Закарпаття наголошували і Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман, і Міністр інфраструктури України Володимир Омелян під час робочих поїздок до області навесні цього року. Зокрема, Прем’єр-міністр України запевнив, що «максимально сприятиме у виділенні необхідних коштів, у т.ч. перерахувань з митниці, оскільки питання розбудови доріг в Україні – першочергове завдання Уряду».
Такі заяви високопосадовців вселяють надію на поліпшення стану автомобільних доріг та спонукають до проведення якісних заходів із їх розбудови.
Однак, за інформацією Державної казначейської служби України за результатами першого півріччя 2018 року до спеціального фонду обласного бюджету Закарпатської області повинні були надійти кошти поквартальної компенсації з державного дорожнього фонду у сумі 101 434 079,0 гривень. Сума компенсації визначена відповідно до формули, зазначеної в пункті 6 Порядку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.09.2015 р. №726 (із змінами та доповненнями). Однак, за станом на 26.07.2018 року кошти не надходили, що унеможливлює своєчасне проведення робіт із ремонту автомобільних доріг області».
То ж з огляду на зазначене, а також, враховуючи стратегічно важливе значення дорожньої інфраструктури Закарпаття, як візитівки до чотирьох європейських країн, депутати облради просять невідкладно вжити заходів щодо розв’язання порушеного питання.
Прес-служба Закарпатської облради
До теми
- «Бограч-index» – листопад 2024: за місяць продукти подорожчали на 15%
- Понад 4 млн українців отримали статус тимчасового захисту в ЄС, кількість зростає
- ТОП-5 нових та вживаних електромобілів, які купують в Україні та на Закарпатті
- Українці в жовтні оформили кредити на 176 млн грн на встановлення сонячних електростанцій
- Василь Іванчо: "За період війни в Закарпаття інвестовано українським бізнесом близько 500 млн. доларів"
- На Закарпатті збудовано 80 об'єктів відновлюваної енергетики
- Скільки коштує "круть": в Україні відновили замовлення індивідуальних номерів:
- Вісім закарпатських підприємств увійшли до престижного Всеукраїнського рейтингу «Сумлінний платник податків – 2023»
- Попри війну: туристичний збір поповнив бюджет Закрапаття нна 18 млн грн
- Держбюджет на 2025 рік: скорочення соціальних видатків і зростання оборонних витрат
- Закарпатська митниця заявила, скільки саме митних платежів скерувала в дохід держави
- “Тисяча Зеленського”: чому Уряд вирішив підтримати українців грошима, і хто може претендувати на виплати?
- Посилення української ідентичності: грантовий конкурс проєктів від програми USAID «Мріємо та діємо»
- Можливості для ужгородських підприємців: EIT презентує грантові та інші програми
- Стало відомо, який середній розмір пенсії на Закарпатті
- SHEMAX: інсайти експортера
- На Закарпатті за 9 місяців сплатили понад 15 млн гривень туристичного збору
- Можливості для молоді із малих громад: відкрито реєстрацію на програму бізнес-підтримки LIFT
- Надходження до місцевих бюджетів Закарпаття за 3 квартали 2024року зменшились на 12,8%
- 16 виробників та 4 торгівельні мережі Закарпаття долучилися до участі у програмі Національний кешбек
До цієї новини немає коментарів