Ужгородська дизайнерка пройшла управлінську підготовку у "Києво-Могилянці"

Ужгородська дизайнерка пройшла управлінську підготовку у "Києво-Могилянці"
Києво-Могилянська бізнес-школа [kmbs], заснована 1999 року при однойменній академії, за підтримки та в партнерстві з Агенцією регіонального розвитку Закарпатської області вже вчетверте влаштувала в Ужгороді тиждень навчання.

 

У події взяла участь і кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри журналістики УжНУ Леся Поліха. Зокрема, відома університетська дизайнерка пройшла підготовку за програмою управлінського розвитку «Стратегічний маркетинг для ТОП-ів».

Леся Поліха

Пропонована програма тижневих тренінгів чітко розставила акценти у заявлених пунктах:

  • Розуміння того, в якому бізнесі ви є, для кого і яку цінність створюєте

  • Чітка логіка маркетингової стратегії

  • Методика розробки клієнтської цінності.

  • Правила життя бізнесу у «цифровому» форматі

  • Підходи щодо омолодження бренду

  • Реальні кейси з трансформації маркетингової стратегії

Під час тренінгу

Леся Поліха зауважує: «Kmbs – це відповідність. Відповідність заявленого й набутого. Узагалі, kmbs завжди і в будь-чому можна характеризувати за цими двома цінними критеріями, категоріями тощо.

До прикладу, викладач школи, кандидат економічних наук Олена Мальцева – це високий лекторський рівень і цінний бізнесовий досвід. Її лекції –  драйвовий темп викладання в поєднанні з масою цікавих прикладів, що дають у результаті чудовий ефект сприйняття. Атмосфера заходу – це продумані організаторські деталі й загальна доброзичлива настроєвість.

Я, як дизайнер, просто мала колосальне задоволення від дизайну kmbs. Від дизайну не тільки у представленні, коли, скажімо, гарно й зручно оформлені папки для слухачів лекцій, а від дизайну в найширшому сприйнятті, то?му, про яке говорять на лекціях kmbs і тут же відразу демонструють у реальності. Окремо хочу відзначити неймовірну і справжню патріотичність kmbs. Розуміння того, що, змінивши та надихнувши одну людину, можна досягти і кращих результатів в Україні загалом».

Медіацентр УжНУ

 

09 червня 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів