У події взяла участь і кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри журналістики УжНУ Леся Поліха. Зокрема, відома університетська дизайнерка пройшла підготовку за програмою управлінського розвитку «Стратегічний маркетинг для ТОП-ів».
Леся Поліха
Пропонована програма тижневих тренінгів чітко розставила акценти у заявлених пунктах:
-
Розуміння того, в якому бізнесі ви є, для кого і яку цінність створюєте
-
Чітка логіка маркетингової стратегії
-
Методика розробки клієнтської цінності.
-
Правила життя бізнесу у «цифровому» форматі
-
Підходи щодо омолодження бренду
-
Реальні кейси з трансформації маркетингової стратегії
Під час тренінгу
Леся Поліха зауважує: «Kmbs – це відповідність. Відповідність заявленого й набутого. Узагалі, kmbs завжди і в будь-чому можна характеризувати за цими двома цінними критеріями, категоріями тощо.
До прикладу, викладач школи, кандидат економічних наук Олена Мальцева – це високий лекторський рівень і цінний бізнесовий досвід. Її лекції – драйвовий темп викладання в поєднанні з масою цікавих прикладів, що дають у результаті чудовий ефект сприйняття. Атмосфера заходу – це продумані організаторські деталі й загальна доброзичлива настроєвість.
Я, як дизайнер, просто мала колосальне задоволення від дизайну kmbs. Від дизайну не тільки у представленні, коли, скажімо, гарно й зручно оформлені папки для слухачів лекцій, а від дизайну в найширшому сприйнятті, то?му, про яке говорять на лекціях kmbs і тут же відразу демонструють у реальності. Окремо хочу відзначити неймовірну і справжню патріотичність kmbs. Розуміння того, що, змінивши та надихнувши одну людину, можна досягти і кращих результатів в Україні загалом».
До цієї новини немає коментарів