Керівництво Ужгорода зустрілося з авторами проектів, поданих на міський Бюджет громадської ініціативи

Керівництво Ужгорода зустрілося з авторами проектів, поданих на міський Бюджет громадської ініціативи
З авторами проектів, винесених на голосування в рамках Бюджету громадської ініціативи Ужгорода на цей рік, пройшла сьогодні зустріч в Ужгородській міській раді.

 

В.о. Ужгородського міського голови, заступник міського голови Ігор Фартушок зазначив, що є чимало запитань від ужгородців щодо проектів, виникають труднощі при голосуванні, є рекомендації, як авторам підвищувати рейтинг своїх задумів, залучати на їх підтримку голоси і тому міська влада ініціювала сьогоднішню зустріч.

Головний спеціаліст управління економіки та стратегічного планування Іветта Міхалко, використовуючи комп’ютер і проектор, покроково розповіла про нюанси, які можуть виникати у тих, хто хоче проголосувати на підтримку проектів онлайн. Зазначила, насамперед, що комп’ютерна система «Громадський проект» – спільна для всіх, хто запровадив такий механізм в Україні, вона не розроблялася для Ужгородської міськради, тому виправити огріхи з якими вона працює, чи вдосконалити її окремо в нашому місті немає можливості.

Нагадали, що відповідно до Положення про Бюджет громадської ініціативи кожен може підтримати голосуванням 3 проекти, але безпосередньо автори проектів за свій голосувати не можуть. Щоб не було маніпуляцій, для голосування потрібне підтвердження з використанням деяких особистих даних. Серед них, скажімо, використання електронного ключа, сканованої копії паспорта, використання BankID, надання номеру мобільного телефона, адреси електронної пошти тощо. Необхідно також мати безпосередній стосунок до Ужгорода – проживати в місті. Студенти, які навчаються тут і тимчасово проживають, внутрішньо переміщені особи, ті, хто орендує житло, має власність, працює в Ужгороді – можуть проголосувати у так званому «паперовому форматі», завітавши у Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) і надавши підтверджувальні документи.

Іветта Міхалко також поінформувала, що за проекти проголосували вже більше 1800 осіб (почалося воно 1 і триватиме до 30 березня). У ЦНАПі постійно слідкують за цим процесом волонтери, наприкінці кожного дня до комп’ютерної системи вносяться дані про тих, хто голосував не онлайн, а завітавши до ЦНАПу.

Як відомо, проекти поділили на великі (вартістю до 500 тис. грн.) та малі (до 300 тис.грн), із загального бюджету 3,5 мільйони на великі виділили 75% коштів, отже загалом великі та малі проекти між собою не конкурують, а переможцями, за розрахунками, можуть стати 5-6 великих проектів і кілька малих. Усіх визначить виключно комп’ютерна система і їх оголосять до 10 квітня. Які проекти – і малі, й великі – за результатами голосування вже на сьогодні лідирують у рейтингу, теж можна було побачити під час презентації.

Громадський активіст Микола Яцков розповів, як краще авторам проводити ефективну промоцію своїх проектів, зокрема, про методику «від дверей до дверей» – спілкуватися з мешканцями територій, де задумано реалізувати проект, як працювати командою, про важливість підготувати якісні презентаційні матеріали.

Депутат Ужгородської міської ради Микола Сюсько зазначив, що всі пропозиції – як змінити, покращити Положення про Бюджет громадської ініціативи можна буде вже наступного року – зараз документ прийнято рішенням сесії і під час «гри» правила змінювати не можна.

Ігор Фартушок наголосив, що міська рада підписала Меморандум щодо використання загальноукраїнської електронної системи «Громадський бюджет» і завдяки цьому все відбувається максимально прозоро, відкрито, нічого не можна підтасувати, переможців визначають не депутати чи комісії, а виключно електронно, відповідно до поданих за кожен проект голосів ужгородців.

Джерело: Відділ інформаційної роботи Ужгородської міської ради

 

14 березня 2018р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів