За рахунок "дорожнього експерименту" фінансуються 90 відсотків ремонту доріг на Закарпатті

За рахунок "дорожнього експерименту" фінансуються 90 відсотків ремонту доріг на Закарпатті
Місцеві ЗМІ (які практично всі належать до сфери впливу тих чи інших політиків) останнім часом дають перекручену інформацію про фінансування ремонту автомобільних доріг у різних районах Закарпаття.

 

Дехто дійшов до того, що переконує, наче особисто «вибив» гроші з Державного бюджету на капітальний ремонт доріг на своєму окрузі.

– Насправді 90 відсотків доріг, на які оголошені тендери, а зараз проходять торги і йде підписання договорів, фінансуються з «дорожнього експерименту», тобто із перевиконання Закарпатською митницею планових надходжень, – наголошує Геннадій Москаль. – Список усіх цих доріг давно затверджений Бюджетним комітетом Верховної Ради України, Міністерством інфраструктури і Службою автомобільних доріг, тому ніхто з політиків не має до цього жодного відношення.

Для усунення кривотлумачень чи відвертої дезінформації надаємо список доріг на Закарпатті, фінансування яких включене в «дорожній експеримент»:

Яблуницький перевал – Рахів – Мукачево (на капітальний ремонт дороги вже освоєно 115 мільйонів гривень);

Ужгород – Самбір;

Хуст – Долина;

Перечин – Свалява;

Іршава – Виноградів (у межах с.Заріччя);

Іршава – Виноградів (від с.Ком’яти до с.Онок і далі до Виноградова);

Нижні Ворота – Воловець – Міжгір’я;

Міжгір’я – Синевир;

Виноградів – Теково – Неветленфолу;

Свалява – Довге – Липча (від с.Довге до с.Липча);

Свалява – Довге – Липча (від м.Свалява до с.Довге),

Кольчино – Пузняківці (Мукачівський район);

Майдан – Новоселиця (Міжгірський район);

Рахів – Богдан – Луги (в бік Говерли);

Красна – Усть Чорна – Руська Мокра – Німецька Мокра (Тячівський район);

Усть Чорна – Лопухів (Тячівський район);

Тур’я Ремета – Лумшори (Перечинський район);

Рахів – Косівська Поляна – Кобилецька  Поляна (Рахівський район);

Берегово – Кам’янське (Берегівський – Іршавський райони);

Нижні Ворота – Верецький перевал (Воловецький район);

Новоселиця – Лісковець (Міжгірський район);

Лісковець – Рекіти (Міжгірський район);

Ізки – Верхній Студений (Міжгірський район);

Луг – Косівська Поляна (Рахівський район);

Тячів (округла) – Вільхівці Лази (Тячівський район);

Угля – Мала Уголька (Тячівський район);

Іванівці – Щасливе (Мукачівський район);

Горонда – Баркасово (Мукачівський район).

Крім того, є дороги, ремонт яких фінансується з Державного фонду регіонального розвитку, обласного бюджету, районних, міських та сільських бюджетів, однак виділення коштів із місцевих бюджетів неспівмірне з фінансуванням за рахунок «дорожнього експерименту».

Нагадаємо, що в кінці минулого року Верховна Рада України включила Закарпатську область в експеримент, який передбачає спрямовувати на ремонт автодоріг 50 відсотків коштів від перевиконання щомісячних планових надходжень митниць (так званий «дорожній експеримент»). Ініціював зміни в у відповідний законопроект Геннадій Москаль. Із нардепів від Закарпаття «за» проголосували всі крім трьох братів Балог, – інформує офіційний сайт Геннадія Москаля.

 

14 серпня 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів