Україна має намір запустити вантажний залізничний коридор з Румунії в Словаччину через Закарпаття

Україна має намір запустити вантажний залізничний коридор з Румунії в Словаччину через Закарпаття
Україна запропонували Словаччини і Румунії перевозити вантажі з однієї країни в іншу через Закарпатську область, використовуючи при цьому комбінована залізниці Халмеу/Дяково - Батьово - Королево - Чоп/Чієрна-над-Тісоу.

 

З такою пропозицією звернулася українська делегація до румунської сторони під час переговорів Мінінфраструктури України з представниками Мінтрансу та МЗС Румунії.

Також уповноважені особи Мінінфраструктури передали румунській делегації проект Угоди між урядами України, Словаччини та Румунії про організацію залізничних вантажних перевезень по ділянці з шириною колії 1435 мм без Дяково / Халмеу - ЧОП / Чієрна-над-Тісоу.

Відрізок Халмеу / Дяково - Батьово - Королево - Чоп / Чієрна-над-Тісоу є комбінованим і здатний пропускати вагони двох стандартів - 1520 мм та 1435 мм. Це дозволяє організувати безперебійне перевезення вантажів з Румунії в Словаччину і далі в Європу без задіяння перевантажувальних терміналів і без заміни вагонних візків.

Відзначимо, що спочатку відрізок Халмеу / Дяково - Батьово - Королево - Чоп / Чієрна-над-Тісоу будувався під ширину 1435 мм. Після Другої світової війни, коли Закарпаття відійшло до Радянського Союзу, в більшості своїй євроколія була перешита, але на зазначеному відрізку вона збереглася, а вздовж нього була прокладена ширококолійна залізниця. За часів "холодної війни" по Магістралі перевозився Цією ВУГІЛЛЯ з Румунії в Чехословаччину. Зараз вантажні перевезення по гілці Халмеу / Дяково - Батьово - Королево - Чоп / Чієрна-над-Тісоу практично не здійснюються.

Джерело: ЦТС

 

23 травня 2017р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів