Україна має намір запустити вантажний залізничний коридор з Румунії в Словаччину через Закарпаття
Україна запропонували Словаччини і Румунії перевозити вантажі з однієї країни в іншу через Закарпатську область, використовуючи при цьому комбінована залізниці Халмеу/Дяково - Батьово - Королево - Чоп/Чієрна-над-Тісоу.
З такою пропозицією звернулася українська делегація до румунської сторони під час переговорів Мінінфраструктури України з представниками Мінтрансу та МЗС Румунії.
Також уповноважені особи Мінінфраструктури передали румунській делегації проект Угоди між урядами України, Словаччини та Румунії про організацію залізничних вантажних перевезень по ділянці з шириною колії 1435 мм без Дяково / Халмеу - ЧОП / Чієрна-над-Тісоу. Відрізок Халмеу / Дяково - Батьово - Королево - Чоп / Чієрна-над-Тісоу є комбінованим і здатний пропускати вагони двох стандартів - 1520 мм та 1435 мм. Це дозволяє організувати безперебійне перевезення вантажів з Румунії в Словаччину і далі в Європу без задіяння перевантажувальних терміналів і без заміни вагонних візків. Відзначимо, що спочатку відрізок Халмеу / Дяково - Батьово - Королево - Чоп / Чієрна-над-Тісоу будувався під ширину 1435 мм. Після Другої світової війни, коли Закарпаття відійшло до Радянського Союзу, в більшості своїй євроколія була перешита, але на зазначеному відрізку вона збереглася, а вздовж нього була прокладена ширококолійна залізниця. За часів "холодної війни" по Магістралі перевозився Цією ВУГІЛЛЯ з Румунії в Чехословаччину. Зараз вантажні перевезення по гілці Халмеу / Дяково - Батьово - Королево - Чоп / Чієрна-над-Тісоу практично не здійснюються.Джерело: ЦТС
До теми
- На кордоні з Угорщиною працюватиме додатковий мобільний рентген Rapiscan
- Ужгородський водоканал: штучне стримування тарифів не може тривати вічно і не вирішує проблем
- «Зроблено в Ужгороді»: онлайн-каталог локальних виробників представили громадськості
- Україна та Румунія погодили відкриття нового пункту пропуску – біля села Біла Церква над Тисою
- На Ужгородщині швейна фабрика уже 20 років створює стильний одяг для європейського ринку (ВІДЕО)
- Допомагати бізнесу. В Ужгороді запровадили серію освітніх програм (ФОТО)
- Фінансової грамотності навчали представників малого і середнього бізнесу в Ужгороді (ВІДЕО)
- В Ужгороді відбудеться знайомство власників місцевого бізнесу, влади та підприємців, які в процесі релокації
- Відкрити західні ворота України: чому Києву вигідно інвестувати в інфраструктуру Закарпаття
- Засідала комісія з питань соціально-економічного розвитку Ужгорода. Що вирішили?
- Залізниця, дороги, авіація: закарпатці працюють над унікальним проєктом у сфері транспортної інфраструктури
- У міськраді розповіли про основні прогнозні показники бюджету Ужгорода на 2021 рік
- В обласному центрі Закарпаття схвалили проєкт бюджету міста на 2021 рік
- Закарпатці сплатили майже 197 млн грн «патріотичного податку»
- В Ужгороді відбудеться тренінг «Розпочни свій бізнес» від Міжнародної організації праці. Реєструйтеся!
- Чому на Закарпатті важливо продавати ліс через Товарно-сировинну біржу?
- В Ужгороді обговорили проблеми наповнення місцевих бюджетів
- Повноводний Уж, обводнений Боздоський парк та захист від паводка: чи реально все це втілити в Ужгороді?
- Державний фонд регіонального розвитку виділить Ужгороду 20 мільйонів гривень. Що ремонтуватимуть?
- Ужгородська міськрада та UkraineInvest співпрацюватимуть в напрямку залучення інвестицій в місто
До цієї новини немає коментарів