Голова Закарпатської облради: Україна могла б дотувати МВФ
– Наш край має дуже багато можливостей. Ми розташовані в енергетичному, я б сказав, сонячному сплетінні Європи. Саме через Закарпаття проходить дуже багато транзитних газо-, нафто- і електро-, транспортних магістралей. І зацікавленість Євросоюзу у П’ятому транспортному коридорі – висока. Поведінка чиновників у столиці призводить до того, що карпатська магістраль будується вже за межами України… Чому так трапилося?
Тому що з моменту підписання кілька років тому угоди між Орбаном та Азаровим (керівники урядів Угорщини та України. – Авт.) палець об палець не вдарено. Навіть досі не зроблено технічну документацію. Це при тому, що європейці дали нам кошти: по три мільйони євро на пункт пропуску. Так ні, деякі чиновники на це дивляться під кутом, як “розпиляти” бюджет і як отримати відкати… А тим часом ЄС уже забрав ці кошти з пункту пропуску “Дяково” (українсько-румунський кордон) і ми вже остаточно втратили нагоду відбудувати там прикордонну інфраструктуру. Така ж ситуація чекає і на реконструкцію КПП “Ужгород” (українсько-словацький кордон) і КПП “Лужанка” (українсько-угорський кордон). Це при тому, що більше восьми років кошти лежать на рахунках ДМСУ, а тепер – ДФС, і їх ніяк не можуть освоїти. На яку це голову лізе?! А потім ми дивуємося, чому так багато коштів у е-деклараціях чиновників…
До теми
- Рівіс: Реалізація транскордонної Програми сприятиме залученню іноземних інвестицій до 10 мільйонів гривень
- Закарпаття виграло п’ять грантових проектів ЄС
- Про перспективи розвитку кластерних ініціатив на Закарпатті
- ДФС у Закарпатській області: роботодавцям про нарахування ЄСВ
- Угорці допомагають Закарпаттю отримати європейське фінансування
- В сусідній з Закарпаттям області планують створити вільну економічну зону
- Для "куряг" зближення з Європою станеться, мабуть, швидше від усіх
- Закарпатські депутати попросили Верховну Раду «прирівняти закарпатців до громадян ЄС»
До цієї новини немає коментарів