"Чорна п'ятниця": день шопоголіка в світі та в Україні
Традиційний щорічний розпродаж Black Friday, в рамках якого популярні магазини і сайти продають товари з великими знижками, стартув. Традиція влаштовувати розпродажі прийшла з 19 століття.
Перше зареєстроване використання терміна "чорна п'ятниця" стосувалося не "свята покупок". Воно було пов'язано з фінансовою кризою – це був крах золотого ринку США 24 вересня 1869 року.
Далі термін "Чорна п'ятниця" згадувалася в контексті покупок тільки з 1966 року в Філадельфії - спочатку термін використовувався в основному на Східному узбережжі США.
Так, "Чорною п'ятницею" поліція назвала день після Дня Подяки - тоді американці вирушали за різдвяними покупками, при цьому на дорогах утворювалися величезні пробки, а в магазинах – черги.
Зараз величезна кількість людей, які роблять покупки в день розпродажу, ночують біля супермаркетів і з нетерпінням чекають, коли відчиняться двері. Після "Чорної п'ятниці" і вихідних, які за нею слідують, настає "Кіберпонеділок".
Якщо п'ятниця пов'язана із піком продажів, то понеділок – напружений день для роздрібної торгівлі в інтернет-магазинах. Багато IT-компанії пропонують свої товари зі значними знижками.
Традиція "свята шопоголіків" прийшла і в Україну. Українські магазини теж встановлюють знижки на всі товари до кінця неділі 27 листопада любителі шопінгу зможуть придбати одяг, взуття, аксесуари, косметику, техніку та інші товари за приємними цінами.
Джерело: DT.UA
До цієї новини немає коментарів