Як «Закарпатгаз» готується до опалювального сезону?

Як «Закарпатгаз» готується до опалювального сезону?
Управління експлуатації систем газопостачання ПАТ «Закарпатгаз» основний акцент у підготовці до опалювального періоду, що невідворотно наближається, робить на проведенні планового технічного обслуговування (ПТО) будинків багатоповерхової забудови. Наразі такі обстеження проведено у понад 46 тисячах помешкань краян.

 

Через значне скупчення мешканців у багатоповерхівках у кільканадцять разів збільшується й вірогідність ризиків, що можуть обернутися загрозою для життя і здоров’я наших клієнтів. Різновидом порушень, що спричинилися до тимчасового припинення газопостачання у майже 400 випадках, стало утримання в неналежному стані димових та вентиляційних каналів.

- Головний меседж, з яким звертаємось до ЖРЕРів та організацій-ліцензіатів, що мають дозволи на проведення робіт з перевірки стану вентиляційних і димових каналів: не тільки видавайте довідки, а реально перевіряйте і очищуйте вентиляційні й димові канали, -наголошує начальник управління систем газопостачання ПАТ «Закарпатгаз» Зіновія Стецків. – Лише за умови виконання цієї вимоги ми зможемо уникнути у зимовий час ситуацій на кшталт нещодавньої, що мала місце в обласному центрі, на Оноківській, 16…

Висловлюючись мовою фахівців, за зазначеною адресою було виявлено банальне засмічення вентиляційного каналу. Як показала перевірка, оголовки каналів у будинку належним чином не пронумеровано, вентиляційні канали поплутано з димохідними, вони захаращені сміттям. Цей випадок підтверджує хибну, але укорінену практику, що полягає, зокрема, в недостатній роботі у цьому напрямку ТОВ «Підзамок». Згідно з Правилами безпеки систем газопостачання, затвердженими у червні 2015 року, безпечну експлуатацію та технічне обслуговування димових і вентиляційних каналів забезпечує власник (балансоутримувач та/або орендар (наймач) житла. Саме він зацікавлений у тому, щоб перевірка і прочищення димових та вентиляційних каналів були виконані ЖРЕРом та спеціалізованою організацією у належний термін, а інформація про це – надана у ПАТ «Закарпатгаз». Наразі ж «практика» розходиться з «теорією», викладеною у підзаконному акті. Претензій з приводу надання зазначеної інформації немає хіба що до ЖРЕРів №7 та №8. До інших же, в тому числі й до спеціалізованих підприємств – ТО «Наш добробут», КП «УжБУД-Сервіс», ряду інших – годі достукатися!

ПАТ «Закарпатгаз» повідомляє: в Ужгороді, на вул. Оноківській, 16, з 4 по 7 липня триватиме планове технічне обслуговування з тимчасовим припиненням газопостачання для  44  споживачів природного газу. Просимо мешканців будинку, як власників, з усією відповідальністю поставитися до запланованих робіт, забезпечивши фахівцям активне сприяння та доступ до помешкань.

Виконаймо це спільними зусиллями, аби зима не принесла несподіваних та прикрих сюрпризів!

 

01 липня 2016р.

До теми

Коментарі:

    До цієї новини немає коментарів