В очікуванні президентського підпису під законом "про пересічку" машини активно дорожчають і продаються
За останні півроку потік оголошень про продаж нерозмитнених авто виріс на 20%, число завершених угод - на 30%, розповіла PR-менеджер OLX.ua Оксана Венгровська.
Про це повідомляє UBR.ua.
"Вартість середньостатистичної нерозмитненої машини в травні склала $2,6 тис., що на 5% більше, ніж півроку тому. Жодна зі схем експлуатації нерозмитнених авто в Україні не є легальною. Виняток - тимчасове ввезення, коли потрібно перетинати кордон кожні 5 днів" , - пише видання.
Найпоширеніша схема, по якій все-таки іноді виходить проскочити - це Стамбульська конвенція.
"У цьому випадку вас роблять співробітником або співвласником іноземної компанії, а куплений автомобіль реєструють на таку фірму. У цьому випадку автовласник їздить по Україні як співробітник іноземного підприємства", - розповів автомобільний експерт Олексій Черняк.
Другий варіант - машина оформлюється на резидента ЄС, а він нібито робить водія власником машини. В цьому випадку іноземець (так званий "тримач") ввозить авто на територію України, після чого українець їздить на ньому по нашій країні. Тимчасовий облік можливий, якщо автомобіль буде ввезений нерезидентом, дозволяє експлуатувати техніку без виїзду за кордон до 1 року.
Нагадаємо, 31 травня Верховна Рада прийняла закон, який знижує акциз на імпортні старі автомобілі більш, ніж у 15 разів. Після підписання закону президентом більшість бензинових машин подешевшають від 2,3 до 4 тисяч євро. Ціна дизельних впаде на 3,9 тисяч євро. З'явиться можливість недорого узаконити автомобілі з іноземною реєстрацією.
До теми
- Підприємці можуть отримати підтримку від держави для встановлення відновлювальних джерел енергії
- Віктор Микита: " Кожна область, зокрема і Закарпатська, готує власний енергетичний паспорт"
- Експорт електроенергії з України – як самому розібратися, чи продають її під час блекаутів
- Tolk продовжує навчати діток енергозбереженню: тривають уроки в школах Ужгорода
- Зміни в оподаткуванні: скільки платитимуть підприємці І і ІІ груп?
- Закарпаття може переправляти будь-який товар, вироблений в Україні, в будь-який куточок світу
- Розподілена генерація в умовах війни: як забезпечити громади енергією
- Як виглядає розмитнений автопарк у зоні діяльності Закарпатської митниці
- Група Tolk зміцнює партнерські відносини на європейському енергетичному ринку
- «Закарпаттяобленерго» закликає побутових споживачів врегулювати договірні відносини
- 27,5 мільйонів гривень упродовж 8 місяців цього року відшкодовано завдяки аудиторам Закарпаття
- Бограч-index» – вересень 2024: за місяць продукти подешевшали на 0,6%
- Закарпаття у п'ятірці областей з найменшою кількістю нових ФОПів, зареєстрованих від початку 2024 року — Опендатабот
- Способи виживання бізнесу в умовах «без світла»: закарпатський приклад
- Енергія сонця – у поміч бізнесу: як на Закарпатті підприємці забезпечують себе власною електроенергією
- Світло без графіків. Енергетичні рішення для побутових споживачів Закарпаття
- За пів року Закарпатська митниця розмитнила 1065 легкових та вантажних автомобілів, ввезених громадянами
- Закарпатські митники задокументували одразу два випадки надання підроблених документів на авто
- ТОВ «Закарпаттяенергозбут» закликає побутових споживачів, які використовують електроенергію на непобутові потреби, врегулювати договірні відносини
- Закарпаттяобленерго: побутові споживачі, які використовують електроенергію для бізнесу, повинні врегулювати договірні відносини
До цієї новини немає коментарів