Щоб брендові речі не підроблялися
Підробки, навіть дуже якісні, залишаються лишень блідою копією фірмового товару. Та найчастіше фальсифікаторам байдуже до якості, головне, аби «наштампувати» під відомою маркою подібного продукту і швидко реалізувати його.
Значна частина споживачів також не заморочує собі голову на з’ясуванні, де був вироблений той чи інший товар.
Більшість цікавить такі моменти, як вартість, доступність, сучасність і зручність. Зазвичай вирішальну роль у виборі відіграє ціна краму.
У той же час «кустарний» продукт, з яким доводиться конкурувати авторитетним виробникам, без сумніву, позначається на прибутках та іміджі останніх, а головне - порушує їх право інтелектуальної власності. Зрештою, якісна складова цього питання торкається і безпосереднього права споживачів.
Отож, захищаючи інтереси провідних торгових марок українського ринку непродовольчих товарів, працівники відповідних служб міліції дбають і про інтереси пересічних покупців, За виявленими фактами виготовлення фальсифікату відкриваються кримінальні провадження. Такі протиправні дії підпадають. під дію кримінального законодавства і караються штрафом від 17 до 34 тисяч гривень з конфіскацією і знищенням відповідної продукції, знарядь і матеріалів, які спеціально використовувалися для її виготовлення. А за розповсюдження аудіовізуальних творів, відеопрограм та
комп’ютерних програм без відповідного контрольного маркування згідно зі статтею 51-2 КУпАП передбачений штраф від 170 до 3400 гривень з конфіскацією незаконно виготовленої продукції та обладнання і матеріалів, які призначені для її виготовлення. У свою чергу незаконне розповсюдження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп’ютерних програм, баз даних (стаття 164-9 КУпАП) тягне накладення штрафу від 170 до 1700 гривень з конфіскацією цих примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп'ютерних програм, баз даних, пишуть "Відомості міліції".
До цієї новини немає коментарів